POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

17 září, 2019

Vrabec domácí

...vrabci se na plotě hádají...
napadla mě melodie ze známé písničky Karla Plíhala.





20 komentářů:

  1. Ježííší no tak to je něco tak úúžasného až mě to dojalo a to nekecám Jaruško♥♥♥opravdu miloučké a krásné.Jsi fakt dobrá🌻💐💐🌻💐💐🌻💐💐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji moc za milý komentář. Oni se sice báli, ale manžel šel přede mnou a všichni přeletěli na živý plot blízko mě. Já jsem se ani nehnula a tak se mi povedlo je nafotit...

      Vymazat
    2. Jaruško není vůbec zač,a je to jak jsem psala opravdu fotečky jako z pohádky jako když ptáček tomu druhému štěbetá?! Podívej někdo nás fotí hihi♥

      Vymazat
    3. Jo to oni si štěbetají pořád...V zimě je míváme i na krmítku a to je pak veselo...

      Vymazat
  2. Skvělé fotečky Jaruško 🌺🍁🍂🌻🌹💞💗 stejně mě přijde, že je vrabců méně než dříve, já ho u nís moc nevidím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tady jich ke plno. Ono je tu hlavně kolem plno rodinných domů, v zahradách slepice a tak mají dostatek potravy a většinou se slétají tam. Toto také bylo u výběhu slepic, který je ohraničený živým plotem...V Děčíně u nádraží je jich také plno...Tam zase lidi svačí a vrabci sbírají drobečky...

      Vymazat
  3. ahojky Jarka nádherné fotky a tie vtáčiky ti krásne pozovali**********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni ani nepózovali, pořád přelétali...Prostě vrabci chvíli posedí na jednom místě...

      Vymazat
  4. Nádherné fotky a asi byl i oříšek neposedného vrabce vyfotit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to tak...Jsou pořád v pohybu, ale krásní...Děkuji za komentář.

      Vymazat
  5. To je moc pěkné a ještě je slyšet,jak štěbetají.U nás vrabčáka vidět je zázrak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je jich docela dost a jsou oba dva druhy. Domácí i polní. Děkuji za komentář Jituško.

      Vymazat
  6. Jarunko moc hezký si to nafotila krásáááááááá jako vždy a hezký den přeji n*************

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, máš moc krásné fotečky****************

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško super fotečky i povídání šikulko. Moc děkuji ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  9. krásnééééé****brabčáci byli i v Tunisku

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.