POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

12 února, 2021

Magické datum

 Dnes máme  magické  datum.  Když  se napíše  takto :

12. 02.2021

Čte  se stejně  zepředu i zezadu...

Přeji  krásné dny.



24 komentářů:

  1. No jo, ani jsem si nevšimla...
    Járo, měj příjemnou sobotu. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. To je zajímavé, pěknou sobotičku Jaruško ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
  3. Járo, krásné datum a foto asi z parčíku před nádražím? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nee, je to z parku U Kamzíka (proti bývalé lesní správě). Teď nemůžu na PC, instalují se aktualizace, tak píšu na mobilu. Krásný večer Jiři.

      Vymazat
  4. To je zajímavé datum, hezký den Jaruško...☃️☃️☃️

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško máš pravdu...magické je...ale otázkou na co je magické?
    Taky máte krásně bílooo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím že se čte stejně z obou stran..Jo sněhu je tu v Rumburku hodně

      Vymazat
  6. Zajímavé Jaruš. Mělo by být natolik magické aby zmizel covit♥

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych si toho ani nevšimla, kdyby mě na to včera neupozornil příspěvek na sociální síti. Pěkná náhoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem si toho vsimla večer, když jsem si psala poznámku do kalendáře

      Vymazat
  8. Jaruško, mně už na to včera upozornila kamarádka. Kéž by se to magično zmohlo na zázrak a my se mohli vrátit k běžnému životu.
    Fotka je nádherná.
    Měj hezké dny. 💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko přesně to bych si přála. Krásný večer.

      Vymazat
  9. Jo,četla jsem o tom,sama bych to nezaregistrovala,někdy ani nevím,jaké je datum.Ale nic zvláštního se u nás nedělo.
    Jaru,hezký večer
    Doufám,že se mi podaří komentář publikovat,protože dnes je to naprostý děs

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu u nás se včera také nic extra nedělo a nebýt poznámky do kalendáře, také bych si toho nevšimla.

      Vymazat
  10. Aha, tak proto já ten den plakala i sousedka si pobrečela, jinak krásné foto také máme pěkně bílo.❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
  11. To je mi líto Ivetko. Ono by to mělo být spíše šťastné datum.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.