POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

27 dubna, 2021

Růžový měsíc

 27. dubna 2021

Ráno před půl šestou jsem nafotila západ Měsíce.

Měsíc se barevně měnil podle stoupající intenzity světla vycházejícího slunce.





A ještě večer při východu.


10 komentářů:

  1. Jaru,krásně jsi měsíc zachytila.Já jsem ho ráno pozorovala z okna,ale fotit jsem ho nemohla.Čistí nám omítku na paneláku a mám hrozně zastříkaná okna.U nás růžový nebyl

    OdpovědětVymazat
  2. Ten se Ti ale povedl!
    Také jsem asi v 5 ráno na měsíc koukla - vytáhl mě z postele náš kocourek Bubík, dožadoval se granulí. Ale hned jsem zase zalehla a usnula :)

    OdpovědětVymazat
  3. No paráda, líbí se mi fotečky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nějak jsem na měsíc neměla náladu....

    OdpovědětVymazat
  5. Jarusko, to jsou nádherné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  6. No páni!
    Úžasné fotky!
    Jaruško, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Járo, já jsem to nakonec zaspala. Moc pěkně ses s tím popasovala!!! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Tedy Járo ty jsi snad fotila ze stromu, já úplně zírám děkuji za nádhernou podívanou já nějako zaspala před úplňkem nespala hihi.

    OdpovědětVymazat
  9. Jůůůů Jaruško to je náááádhera**************************

    OdpovědětVymazat
  10. Perfektně jsi měsíc zachytila ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.