POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

29 září, 2021

Nedělní východ slunce

 26. září 2021

Probudila jsem se a pohled z okna mě naznačil, že by mohl být zajímavý východ slunce. Venku bylo doslova žluto a tak  jsem se co nejrychleji vypravila do luk. Jen že než jsem tam doběhla, tak se vše změnilo.



Srnky už chodí i do ohrady, kde bývalo stádo koní. 
Majitelka se odstěhovala a ohrada je teď prázdná.



















Obloha se nakonec zatáhla a bylo po sluníčku...
Přesto jsem si prožila krásné dvě hodinky nedělního  rána v přírodě.

Přeji vám všem hodně zdraví a krásné chvíle v přírodě.

34 komentářů:

  1. Jaruško, nádherné fotky. 👍👍👍 Ta obloha je mnohdy dramatická, jindy je pak zlatá. Příroda opravdu dokáže kouzelně čarovat. Stejná místa a pokaždé úplně jiná.
    Měj hezké podzimní dny 🍀🍂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji. Máš pravdu. Ty proměny se objeví opravdu během chvilky...Proto mám ty ranní procházky nejraději.

      Vymazat
  2. Járo, dnes ti musím vysknout poklonu, jak dokážeš ráno vyskočit a jít do luk. Já jsem pravidelně,denně, poránu šla na procházku jen jednou v životě a to při pobytu v Lázních Jeseník, kvetly lípy a tak jsem tři nebo 4 týdny každé ráno chodila pod lipami na okruh a dodnes na to vzpomínám, jak včely pracovaly, hlučely a lípy voněly.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Já se ráno budím poměrně brzy, ale zase večer brzy odpadnu...Po desáté večerní už jsem nepoužitelná...Krásný den.

      Vymazat
  3. Jaruško, to jsou krásné fotky. Vždycky obdivuji jak se obloha proměňuje a Ty jsi to moc hezky zachytila.
    Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko a po ránu se to mění během několika minut. Děkuji Ti a měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Jarko, to je nádherná podívaná. Já ty východy prospím, teda většinou. Nebo někdy ne, ale na východ nemáme zajímavé pohledy, takže radši fotím západy. Ale to už jsem ti tu určitě psala.
    Ty fotky s tím "stromovým ostrůvkem" jsou úžasné, tam bych stála s foťákem také často, občas. :o)
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši moc děkuji. Já jsem ranní ptáče, ale jak jsem už psala. Večer po desáté už jsem nepoužitelná i když třeba nespím, tak už polehávám nebo koukám na telku.

      Vymazat
  5. Ty tvoje fotky ranní přírody jsou, jako mistrovská malířská plátna !!!-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo moc děkuji. Těší mě, že se Ti líbí. měj krásné dny.

      Vymazat
  6. Ahoj Jaru,
    velmi krásné snímky! Pohlazení pro dušičku...♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jaru, to jsou moc krásné fotky! Ta s trávou prozářenou paprsky - nádhera!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Já tu přírodu prostě miluji. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  8. Krásné fotky coby důkaz, že nebe umí čarovat !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Ano. příroda čaruje zvláště teď na podzim. Měj se krásně

      Vymazat
  9. Moc pěkné! Když jsem ve středu odjížděla z chaty, bylo pro změnu parádní mlhavo. jenže bohužel bych nestihla spoj kterým se vracím a tak jsem musela focení oželet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy moc děkuji. Škoda, že jsi neměla čas, ale třeba to vyjde jindy. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  10. Překrásné fotografie ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní fotečky Jaruško, to listí jak se barví je nádherné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Také jsem fotila východ slunce,ale tak parádní mráčky nemám.Obloha byla jasná a to není ono.Když já musím dost daleko za město a než tam i dojedeme je to všechno jinak.
    Krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško zdravím a přeji příjemný víkend,také děkuji za komentíky....máš tu opět krásné fotečky...radost koukat a děkuji že jsem je mohla pokochat...

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško moc krásný fotečky

    OdpovědětVymazat
  15. Jaruško, nádherné fotografie.👍

    OdpovědětVymazat
  16. Jaruš, moc krásné fotky. Obdivuji tě, jak vyrážíš brzy ráno na výšlap. Já sice vyrážím také, ale na zahradu a tam se hned vrhnu do práce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Já si takto ráno dobíjím energii na celý den. Vždy mě to probudí...Měj se moc hezky a s prací to nepřeháněj.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.