POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

12 září, 2021

Ráno v přírodě.

 Nedělní ráno, 6.30 hod.  a já jsem vyrazila do přírody v naději, že se mi podaří nafotit východ slunce. Bohužel obloha se zatáhla mraky z jiné strany, než odkud jsme běžně zvyklí a také jsem nakonec i trochu zmokla... achjo. Přesto jsem pořídila dost fotografií z přírody, jen ta mlha je už taková podzimní. 

Louka byla mokrá po sobotním dešti, ale  prozřetelně 
a ze zkušeností z minulých procházek, jsem si vzala raději holínky
a tak mi to ani nevadilo.


Slyšet po ránu srnčí "štěkání" není zrovna příjemné.



Sluníčko se snažilo, ale mraky ho stejně brzy zakryly.





Lužické hory s mlhou
Vlčí hora






 
Začalo poprchávat ...
U Tůně zmizely veškeré nálety a břehy jsou posekané. 
Vypadá to docela jinak...krásně.
Cestou přes louky jsem vyplašila stádo čtyř srnek.


Nafotila jsem ještě před deštěm dost fotek s detaily,  ale to  přeberu zase příště...
Přeji vám příjemný vstup do dalších dní pozdního léta.

14 komentářů:

  1. Krásné foto Jaruško, měla si přijít k nám fotit u nás je opravdu krásné počasí i teploučko je.Měj hezký zbytek neděličky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji. Tady se to teď začíná vybírat. Dosud střídavě poprchávalo a pak se ukazovalo sluníčko...Fotky jsem pořizovala ráno v době od půl sedmé do půl desáté a to jsou asi mlhy všude. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Jaruško, jsi ranní práče, ale nafotila jsi krásné fotky. U nás bylo ráno zataženo, v noci asi sprchlo, ale během dne se to vybralo.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko děkuji. Ráda se toulám venku ráno. Je to klidnější i když cestou domů už jsem potkávala houbaře.

      Vymazat
  3. Járo, ony na tebe ty srnky snad čekají. U nás prý byla ráno hustá mlha, ale já jsem spala do půl osmé - a tak nevím.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko. já spíše zacházím do jejich rajónu, kde se pravidelně pasou a poruším tak jejich klid. Však na mě také srnci pořádně řvali. Děkuji Ti a měj se hezky.

      Vymazat
  4. Járo, mám moc ráda tahle tvá ranní toulání. Krásné fotky i vyprávění.
    Měj pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji. Dlouho jsem se po ránu loukami netoulala, protože jsme trochu cestovali, ale zase se tam budu po ránu vracet. Je to nejlepší rozcvička po ránu. Děkuji ti a přeji ti krásný den.

      Vymazat
  5. Další skvělá podívaná, moc pěkné fotky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, to je krása. Už jsem říkala manželovi, že bychom měli vyrazit na nějaký baboletní výšlap. Pořád jen práce na zahradě. nyní sice jedu na zájezd, ale pak se musíme někam vypravit. Úroda je sklizená a částečně i upraven záhon. Ty fotky ti závidím. Já jsem se nedonutila ani do svého oblíbeného lesíka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško za tuto vycházku jsme dostala i vynadáno, protože se mi vybil mobil a manžel nevěděl, kde jsem a nemohl se mi dovolat, protože se mi mobil nějak záhadně vybil do nuly...Ale po ránu je v přírodě nádherně. Dnes jsem to využila a byla znovu. Měj se krásně a děkuji Ti za přízeň.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.