POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

22 října, 2021

Výzva 4. - Volné téma + Poděkování

Pro poslední : "Volné téma" jsem vybrala fotografie od počátku zveřejnění výzvy 
do  dnešního dne.
Bohužel jsem tento týden měla mimořádně náročný, tak že na toulky v přírodě nezbývalo moc času a poslední dny mi v tom brání i silný vítr. 
Rozhodla jsem se tedy vybrat fotografie pořízené v posledních čtyřech týdnech.
 Vybírala jsem fotografie -  na téma:  
"Od všeho trochu"
Vlčí hora z Dymníku - podzimní odpoledne
Ráno na loukách
Ráno na loukách



S rosou

Východ slunce
V březovém háji
V trávě

S námrazou

Podzimní zrcadlení.

Vrabci polní se stahují z luk mezi domy
Zajímavá obloha


Divočáci řádí...

Brslen

Už fouká...obloha se  rychle mění.
Čtvrteční, večerní obloha. 
Kvůli silnému větru jsem neměla odvahu jít někam ven a teď už  prší.

Také jsem se snažila nafotit  z okna západ slunce, ale fotky se mi vůbec nepovedly, tak že jsem je smazala...


Přeji vám příjemné podzimní dny a doufám, že u vás vítr moc škod nenapáchal.
******

Děkuji vám všem, kteří se výzvy účastníte.
 Mám z účasti velikou radost a  vaše fotografie mě vždy potěší.

Zde jsou opět odkazy na vaše stránky v pořadí, v jakém byly příspěvky zveřejněny:

Růžena

Alena

Jitka

Marta

Lenka

Květa

Marta Dušková

Hanka

Eva

Majka 

Mirek

Vendy

Bětka

Jiřinka

Helena B.

Rija

Helena D.

Hanka

Eva M.

Stáňa
 
Drak

Romana

Renata

39 komentářů:

  1. Jaruško, dle, to tak je,že se nedostaneme ven. Fotky máš moc hezké,tak jako vždy 👍Děkuji,že jsem se výzvy zúčastnila.🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a moc hezký nápad, Jaru! Výzva mě bavila. Fotky k poslednímu kolu mám, určitě je o víkendu zveřejním!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji moc a přeji Ti krásný víkend. Těším se na Tvůj příspěvek.

      Vymazat
  3. Jaru,moc hezké fotografie.Moc se mi líbí vrabci vedle sebe.U nás vůbec nejsou.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, moc krásné fotografie do výzvy, je na nich vše, co podzim přináší. Také se mi líbí vrabci, u nás moc vidět nejsou.
    Měj krásnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko moc děkuji. U nás přes léto také nejsou, ale na loukách v křoví je v létě často vidím. teď se stahují do tepla, mezi domy a hlavně k lidem, kde najdou něco k jídlu. Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Paráda. Ti ptáčci ti tedy jsou !!!!
    Příjemný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotografie Jaruško, také už jsem nějaké dala ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško děkuji. už jsem je viděla na mobilu a teď znovu na počítači. Moc hezky jsi fotila. Přeji Ti příjemný víkend.

      Vymazat
  7. Jaruško, datum bych neřešila, já mám k výzvě fotky z 29. 9., také nemám možnost jít za focením každý den. Hlavní je ten výsledek a ten máš vždy na 1*. U Tebe mě vždy baví ta makra, toho s mým kompaktem nedocílím, ale ty krajinky a vrabčáci, ti tedy jsou ☺. Včera jsem po dlouhé době fotila vrabce v ZOO, u cestičky ... slovy jednoho vrabce.
    Přeji pěknou slunečnou sobotu, u nás opět svítí ☺.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, také jsem měla fotky z oslav 125. výročí otevření rozhledny ( Augustovy věže) na Dymníku. Jen jsem je nakonec vyřadila. Přeji Ti krásné podzimní dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  8. Jaeuško parádní výzva, jako vždy líbí se mi moc a doufám že vyhraješ jelikož si to zasloužíš! Opatruj se a měj hezký podzim♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji. Toto není soutěž o nejlepší fotografie, ale jen takové "hecování", abychom vyšli ven, všímali si krásné přírody a podzimních radovánek kolem nás. Každý foťák nemá a tak může fotit třeba jen mobilem. Je to taková prezentace fotek pro radost. Děkuji Ti za komentář a přeji Ti krásné podzimní dny, hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  9. Krása Jaruško...mám ráda tvoje fotky.🎃🎃🎃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji a přeji Ti krásné podzimní dny

      Vymazat
  10. Jarko, všechny fotky jsou skvělé, ale ti vrabčáci, to je vážně paráda. Dřív byl vrabec běžně k vidění, dneska už to tak běžné není. Ještě jednou moc děkuji za tvůj nápad s výzvou, prohlédla jsem si všechny fotky zúčastněných a moc jsem si to užila. Zdravím 😉👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mockrát Ti děkuji. U nás je naštěstí vrabců docela dost, jen přes léto jsou v remízkách a na keřích, které rostou v loukách a mají tam klid na hnízdění, ale také jsou vidět na okraji města v živých listnatých plotech, většinou habrových.

      Vymazat
  11. Jarunko, pěkně zdravím, fotky máš krásné, přeji pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško, nádherné fotky. 👍👍👍 Opravdu od všeho něco. Úžasní jsou ti vrabci, takhle je zachytit se povede málokomu. Ukazovala jsem to i mužovi, který uznale pokyvoval hlavou. U nás jsem už vrabce neviděla několik let a přitom jich tu bývala spousta. Tak se aspoň kochám na fotce.
    Měj hezké a pohodové dny. 🍁🍀🍂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji. Tady je jich docela dost, ale tito vrabci polní se zdržují více v křoví většinou vrbiček nebo pámelníku, které lemují louky nebo se usazují v listnatých živých plotech ( u nás habrových), na okraji města, kde mají poměrně klid na hnízdění. Na zimu se stahují mezi domy, kde mají dostatek krmení a také je tu tepleji než v otevřeném prostoru louky, kdy listí z křovin opadává. Děkuji Ti a přeji krásný víkend.

      Vymazat
  13. Ahojky Jaruško, parádní fotečky. To zrcadlení na hladině se mi moc líbí. Temné mraky také. Hezké podzimní dny ve zdraví přeji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Járo, máš můj obdiv. Už jen to ranní vstávání. A takových originálních fotek...Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  15. Jaruško, nádhera, výstavní fotky. Moc děkuji za výzvu. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji a přeji také krásnou neděli.

      Vymazat
  16. Jaruško, krásné fotky. Vrabci se ti moc povedli. Díky za tvoji "Výzvu", která mne vyprovokovala k činnosti. Měj se pěkně. Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Přeji krásné podzimní dny.

      Vymazat
  17. Jaruško teprve to všechno prohlížím máš to nádherné jako vždy a vrabci jsou krásní moc se mi to líbí vždy mne potěšíš děkuji ..hezký týden přeji ..

    OdpovědětVymazat
  18. Jaruško, krásné fotky,ale ti vrabečci mě až dojali, jak se krásné naskládali pro společné foto. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji...to bylo čekání, až se uvolní místo na krmítku. Pak tam hned také vystartovali všichni čtyři...Měj se moc hezky.

      Vymazat
  19. Musím se opakovat, překrásné fotečky ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Jaruško, velká krása ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.