POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

09 února, 2023

Úterý se sluníčkem

Jakmile se ukáže sluníčko, tak mám hned vetší chuť vyrazit si někam do přírody. 
Lávka přes Mandavu u  Základní školy U nemocnice


Rybníček u nemocnice
Cesta je docela zledovatělá. Musela jsem toto místo obejít.


Cesta u Pstružného potoka
Pařez na břehu vypadá jako velký datel...

Cesta od bývalé nemocnice Podhájí
Bývalé městské koupaliště, nyní soukromé (fotila jsem mezerou mezi ploty)


Rybník Cihelna

Železniční viadukt nad Mandavou.

36 komentářů:

  1. Jaruško, krásné fotky z mého rodného města.👍👍👍 Některá místa se za ty roky hodně změnila. Překvapuje mně, že je koupaliště soukromé a totéž Pivčák. Nostalgicky můžu zavzpomínat na dobu, kdy tomu tak nebylo.
    Nafotila jsi to úžasně, zažívám pocit, jako kdybych tam s tebou byla.
    Měj hezké dny. 💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, on Pivovarský rybník má od jisté doby smutnou historii a navíc je oplocený, tak že já chodím do míst, ze kterých cítím pohodu. Tam mi dobře není, tak tam raději ani nechodím. Děkuji za komentář a přeji Ti hezký večer.

      Vymazat
  2. Moc hezké fotografie Jaruško, Toto místo opět neznám ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš moc děkuji a přeji Ti hezký večer.

      Vymazat
  3. Jaruško, krásné fotky! ☺ Moc hezká vycházka! ☺ Měj se krásně, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, já jsem původně chtěla jít jinam, nahoru na kopec, ale kvůli zledovatělé cestě jsem to vzdala. Děkuji moc a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  4. Járo, ta trocha sluníčka hned povzbudí, ty jsi nepřekonatelná,že okamžitě vyrazíš na cestu. Ale to zledovatělé místo je o pád.Pěkně sis protáhla kostru.( to říkala moje mamka s oblibou). Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko já jsem tu ledovku obešla, ale nahoru na Dymník už to nešlo. Tam to bylo zledovatělé moc a já raději neriskuji...Tak jsem šla nahoru k Lesní ulici a šla domů už po silnici. Děkuji za komentář a přeji Ti příjemný večer

      Vymazat
  5. Krásná zimní procházka. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško nádherné fotečky také bylo sluníčko ale máme plno sněhu ještě a je zima ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuš moc děkuji. U nás také bylo slunečno, ale foukal hodně ledový vítr a tak jsem ani ven nešla. Měj se pěkně.

      Vymazat
  7. Jari, všude se dají pořídit pěkné fotky, chce to se umět dívat. Náledí mě mnohdy odradí, ale prý bude oteplení, takže... do terénu ☺. Ty chodíš na tyto výšlapy sama?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, několikrát už mi říkaly dvě sousedky, že až půjdu ať řeknu, že by moc rády šly se mnou, že bych je alespoň někam vytáhla na výlet, ale... když jsem jim pak i předem zavolala, tak buď měly něco jiného v pánu, čekaly návštěvu nebo je zrovna něco bolelo...dvakrát výmluva, tak že už nikomu nic neříkám a vyrážím sama. Nebudu se doprošovat...Náledí jsem se vyhnula, ale dalšímu už se vyhnout nedalo tak jsem se vydala na cestu domů. Riskovat, že se někde "natáhnu" jsem nechtěla. Hezký víkend přeji Hani.

      Vymazat
  8. Jaruško, moc pěkné fotky. Se sluníčkem je život hned krásnější. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
  9. Jaru, byly teď moc krásné dny. Bohužel jsem se na procházku nedostala, o to víc se kochám tvými fotkami.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko já jsem šla ještě v pondělí, ale pak tolik foukalo, že se mi ven ani nechtělo a to už je co říct! Děkuji a přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  10. Další z Tvých bezvadně nafocených procházek.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc a moc děkuji. Přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  11. Kořenový datel je povedený, na koupališti je volno, nikdo se nekoupe. Jen ty cesty jsou na brusle. Pěkný den a zdravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ten zbytek stromu zaujal...Koupaliště je teď soukromé a nikdo z města tam nechodí. Je jen pro ty, kdo jsou tam u soukromníka. ubytovaní. Voda teče z lesa ze Pstružného potoka a i v parném létě je dost studená. Děkuji moc za komentář a přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  12. Krásné Jaruško a jak je sluníčko ihned je veseleji, však se těším na jaro. Děkuji moc za všechny komentáře, opatruj se a přeji Ti krásný pohodový celý víkend. 😘❣️ (◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji. také Ti přeji příjemný víkend i když má pršet...ale nevadí. Na jaro se také moc těším. Hlavně abych ve středu dobře dopadla a nic zlého mi nenašli.

      Vymazat
    2. Neboj Jaruško bude vše dobře hlavně mysli pozitivně tak jako já :-) Já jdu znova na kontrolu ke konci měsíce a věřím, že budu mít výsledky lepší. Budu na Tebe myslet a pak mi dej vědět♥😘To víš také mám nerva, tak se teď učím novou tvorbu abych myslela na něco jiného i namáhala mozek budeš koukat hihi.

      Vymazat
    3. Ivetko vím, že jsi šikovná. Já dnes tak trochu cestuji se synem. Letí do Bengaluru do Indie s mezipřistáním v Dubaji. Tak čekám. kdy se ozve.

      Vymazat
  13. Nádherné fotky, měla jsi opět krásnou procházku ⚛ ღ ♥ prima víkend Jaruško ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji. Škoda, že známé, které se vždy chtějí přidat a ví o výšlapu dopředu, tak potom se jim buď nechce nebo mají něco jiného v plánu, tak že chodím sama.

      Vymazat
  14. Moc pěkné zimně-ledové fotečky, u nás dnes i včera taky pěkně mrzlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss moc děkuji. Krásný víkend ti přeji.

      Vymazat
  15. Anonymní11/2/23 17:32

    Vija
    Krásná procházka, sluníčko lákalo. Hezké dny. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji. Dnes je to jiné. U nás zataženo a mrholí, celý den je tma. Krásný sobotní večer ti přeji a pohodovou neděli.

      Vymazat
  16. Tam by se ještě mohlo bruslit, ale jinak moc hezká krajina, těch rybníků je tam jak v Jižních Čechách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miloši moc děkuji. Rybníků tu opravdu máme dost a vždy je kam jít. A to ještě nechodím k Pivovarskému rybníku, přejmenovaného na Nový. Před lety se tam stalo několik zlých činů a nemám tam dobrý pocit, tak tam nechodím. Děkuji za komentář a přeji moc hezké dny.

      Vymazat
  17. Opět suprové fotečky, procházka úžasná, ale ledovku nemusím ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.