POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

08 srpna, 2024

Rolandův kámen

Z Karlovy Studánky jsme se vydali lázeňským okruhem s výstupem na vyhlídku Rolandův kámen.

Copak to tu leží?
 Představuji si krokodýla, hlavu spícího medvěda, divočáka...
Rolandův kámen

Tady jsou ještě náznaky schodů...
...ale tady už ne, ale nejsem žádné "ořezávátko" a tak lezu nahoru.

Petr se zdržel dole, kdy si prohlížel okraj jeskyně. Později vystoupal nahoru za námi.
Nesměl chybět zápis do knihy a pečlivé uložení zpět.

Výhled na Praděd.
šišky...
...a jdeme dolů.

Bílá Opava
Zpět v Karlově Studánce.

Kaple Svatého Huberta
Chtěla jsem nahlédnout dovnitř, ale dřevěné dveře za mřízí byly zavřené.

Rozloučili jsme se s Hankou a jeli do hotelu Neptun v Malé Morávce.
Po pětihodinové cestě autem a podle mé navigace ještě sedmnáctikilometrovém okruhu s výstupem na Rolandův kámen, už jsem se těšila do hotelu na sprchu a do voňavé postele.
Ještě večerní pohled z okna hotelu...
Začíná mě zlobit fotoaparát. Některé fotky (ač v hledáčku vypadají ostré), nakonec ostré nevyjdou...Docela mě to mrzí. Fotky jsem smazat nechtěla a tak se za jejich zhoršenou kvalitu omlouvám.
Další den nás čekal náročný výstup na Praděd, ale o tom zase příště....

1. Jaro, 17 km v horách - to jsi dobrá a máš slušnou kondičku. Jeseník jsou krásné, už jsme tam byli myslím asi třikrát, ale prochozené je tedy ještě nemáme - na Praděd jsme se koukali z druhé strany než vy (z Rysí skály a od nádrže Dlouhé stráně) a vyšlápnout jsme ho nestihli.
    Hezký den

1. Stáňo moc děkuji za komentář. My jsme se zase nedostali na Dlouhé stráně, protože v neděli už jsme zase jeli domů a po tom sobotním výletu na Praděd jsem se ještě týden vzpamatovávala. Přeji Ti moc krásné dny.

2. Krokodýl tam na vás čekal, pěkný byl. Stoupání po skalách, to byl pěkný výšlap, ale co dolů, to je vidět ta hloubka, dali jste to. Jste pašáci. Těším se na pokračování. Zdraví Večernice.

1. Děkuji moc. Dolů to jde většinou hůř než nahoru. Vím to, ale nesmí se spěchat a dolů lézt opatrně a raději se dvakrát přesvědčít kam dát nohu, aby se to neutrhlo nebo neuklouzlo. Přece jen už nejsem žádná juniorka a tak si musím opravdu dávat velký pozor.

3. Rolandův kámen znám, ale 17 km v tomto terénu? To máš kondičku a zdraví k tomu, tohle už pro mne není. Poslední fotka je z hotelového balkonu, naproti nad tou chalupou je paseka a my jsme tam pozorovali srnky. A ten Hubertus, nevíš, jestli je v provozu?

1. Hani, my jsme procházeli celé okolí Karlovy Studánky i celé lázně. Jsou tam v okolí opravdu krásné lesy a těch 17 km se ujde jako nic i když je to v kopcích. Jsem zvyklá chodit. Hubertus je v provozu, měli venku stoly a židle, ale my jsme stavovali na kávu v cukrárně Dagmar. Měj se hezky.

4. Jsi dobrá Jaruško, hodně jste toho zvládl.My jsme kdysi dávno ,synové byli ještě malí šli na Praděd z Karlovy Studánky po žluté značce značce bylo to dost náročné i když jsem byla mladá 🤣🤣🤣

1. Tak přesně tu náročnou trasu jsme šli. To bude v dalším příspěvku. Díky za komentář a přeji hezký večer.

5. Jaruško, gratuluji k takovému výkonu. Je vidět, že máš nachozeno. Super krajina super stavby. Moc pěkné fotky ⚛ ღ ♥

1. Leni moc děkuji a přeji Ti krásný večer.

6. Jaruško,dávám 👍za ten výkon. V Karlově Studánce a okolí je moc hezky.

1. Marti, děkuji. To jsem ještě netušila, jak náročný výstup mě čeká další den. Toto byla jen taková lehká ukázka. Přeji moc prima dny.

7. Parádní výšlap, Járo! Krásné fotky! A opravdu nejsi žádné ořezávátko - super!
    Posílám pozdravy, Helena

1. Helenko, děkuji. Bylo to náročné,ale krásné. Přeji hezké dny.

8. Anonymní9/8/24 10:06

Lezarts
    Krásné místo, mám ráda takové skalní útvary.
    Obdivuji, tvoje sportovní výkony!

1. Renatko moc děkuji. Přiznám se, že mi to dalo zabrat, ale ještě to zvládám i když už pomaleji. Bylo to moc fajn, protože do takových míst se už moc často asi nedostanu. Měj seoc pěkně.

9. Obdivuji a smekám!!! Já bych na takový výšlap potřebovala několik dní!! Krásné fotečky. Přeji hezký den.

1. Já jsem šla s mladými a musela se přizpůsobit jejich tempu, ale jsem zvyklá chodit a tak problém nebyl a těch 17 km za odpoledne se zvládnout dá.

10. Járo, ty jsi fakt úžasná turistka, navíc v tak náročném terénu, smekám před tebou. Je pravda,že chodíš hodně, ale tohle byla pořádná nálož, zdravím, pá 😉😄

1. Evi moc děkuji. Já jsem si to užila a byla jsem ráda, že jsem se dostala do míst, kam jsem už ani nevěřila, že se někdy podívám. Mladí mi to dali jako dárek k nadcházejícím 73. narozeninám a jsem jim za to vděčná.

11. Jaruško obdivuji, pořádný výšlap jsi zvládla, fotkami jsi mě potěšila ♥

12. Rolandův kámen jsem dodnes neznala, až díky tobě, Járo. V tom mokru jste si dali do těla!
    Bydlení jste asi měli pěkné, my obvykle nocujeme v Karlově pod Pradědem.
    Moc ráda se tam s tebou a tvými snímky vracím. ( byly jsme tam naposledy loni na podzim ). Jiřina z N.

1. Jiří ko ono tam ani mokro nebylo, spíše už se smrákalo než jsme tam došli. V lese je tma dřív, než by si člověk představil. Děkuji a přeji prima dny.

13. Jaru, tvoje fotky jsou vždy tak nádherné. Udělali jste si krásný, i když náročný výlet.

1. Maruško moc děkuji. Jsem vděčná synovi, že mi ten třídenní pobyt umožnil i když mi bylo líto, že manžel už nemůže jezdit se mnou. On by ty výstupy stejně nezvládal i kdyby neměl nynější jiné zdravotní omezení. Děkuji a přeji Ti krásné dny.

14. Parádní výlet i fotky ♥

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.