POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

31 července, 2019

Motýli

Letos je naše zahrada na motýly poměrně chudá. 
Na rozkvetlé květiny přilétají jen babočky bodlákové 
a občas se objeví babočky kopřivové.
Babočka bodláková je větší a tmavou kresbu na křídlech má
do trojúhelníku ve vrchní části křídel.





Nádherná je spodní kresba křídel.
*****
Babočka kopřivová je menší než babočka bodláková.
Tmavé zbarvení na křídlech vede podle horní části křídel.




******
Modrásek rozchodníkový
Je to jeden z větších druhů modrásků a setkala jsem se s ním vůbec poprvé.




*****
Okáč bojínkový.
Tento druh motýla potkáváme většinou na okrajích lesů,
v příkopech kolem cest.

 Tady probíhá zápas...že by o samičku?




*****
Na loukách se občas dá zahlédnout i soumračník metlicový. 
Vyfotit ho není jednoduché. většinou je pořád v pohybu...


*****
Babočka bílé C
Tuto zajímavou babočku jsem poprvé zahlédla
v Malých Žernosekách. Zřejmě se vyskytuje v místech, kde jsou vinice.


*****
Žluťásek řešetlákový.
Toto jsou první jarní motýli, kteří vylétají. Tento je nafocený
v údolí Peklo u Zahrádek na jaře, kdy tu kvetly tisíce bledulí.

14 komentářů:

  1. Hezký večer milá Jaruško♥To jsou opět tak nádherné fotečky,díky za milé pokoukáníčko také děkuji za moc milé komentíky a doufám, že počítač už nezlobí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Ivetko. Už to mám v pořádku. Sama jsem si v tom nadělala bordel, tak jsem to musela zase dát dohromady. Vyčistila jsem něco, co jsem neměla, a tak jsem musela stahovat a znovu instalovat některé ovladače. Prostě jsem to s čištěním PC přehnala, ale už to mám v pořádku a počítač zase běhá jako hodinky a hlavně je o dost rychlejší.

      Vymazat
  2. Jarunko zdravím tě tady také hezký večer přeji no fotečky máš nádherné překrásné a já jsem si udělala ještě jeden bloger na fotečky proto že blog.cz mi nefunguje tak mám tam odkaz na stránce Foto druhej blog najdeš to tam..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško za komentáře. Já jsem tu už hodně dlouho, vždyť víš. Hodně děvčat teď přechází...Já už blog.cz vůbec nemám, protože mě zablokovali a měla jsem jen možnost jej zrušit. Nic nezákonného tam nebylo, ale asi jsem se neozvala včas, tak mě prostě zablokovali. Tak že jsem to mohla jen zrušit, protože jinak by to zrušili oni za pár dní. Na vaše blogy se už nedostanu, tak že odkazy asi smažu..

      Vymazat
  3. nádherné fotky Jaruško******

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní fotečky Jaruško ☀️🐝♥️🌼🥀🏵️🍓🍒🌻 příroda je mocná čarodějka, vytváří dokonalou krásu ☀️🐝♥️🌼🥀🏵️🍓🍒🌻

    OdpovědětVymazat
  5. To máš pravdu. Jen letos je těch motýlů nějak méně. Děkuji za komentík

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím Jaruško,moc krásné fotečky...

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,Jaruško, krááása...♥ :)

    OdpovědětVymazat
  8. ahojky Jarka ked pojdem komentovať na bloger tak musim ist na Mozilu tam mi to ide teraz som na chrome a tam mi to nejde .... Fotky máš úžasné vždy si veľmi rada pozriem tvoje fotky....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.