POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

29 července, 2020

Kytice z lučních květů.


13 komentářů:

  1. No vidíš a máš kus přírody doma, na očích. Krásně naklizeno a ozdobeno. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko děkuji. Já to tak dělávám po celé léto. Buď mám kvítka ze zahrady nebo z luk.

      Vymazat
  2. To je nádhera Jaruško takové kytice mám nejraději....

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásná luční kytice ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji. Dnes jsem si pořídila další, čerstvou.

      Vymazat
  4. Jarunko moc hezká kytice **********************

    OdpovědětVymazat
  5. Luční kvítí má svoji poetickou krásu!
    Báječné :)

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi pekné**********************

    OdpovědětVymazat
  7. překrásné luční květy mám ráda♥

    OdpovědětVymazat
  8. Luční kytice bývá vždy nádherná ❤️

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.