POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

03 srpna, 2020

S kapkami deště





























17 komentářů:

  1. Umyto, čisto, Nafoceno!
    Járo, máš dnes splněno. Krása... Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji...Fotila jsem starým Nikonem. Do toho vlhka se mi nechtělo nový foťák brát...

    OdpovědětVymazat
  3. No paráda super fotecky opravdová 💣

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné momentky Jaruško, kapičky super a pavučina nemá chybu líbí se mi moc♥Hezký den přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, Jaruško, krááásné fotografie...umíš :-) Už jsi vyzkoušela ten nový bloger? Měj se fajně...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko, zkoušela jsem novou verzi, ale víc mi vyhovuje ta původní, hlavně na kancelářském počítači. Nová verze je dělána na dotykovou obrazovku, ale dost věcí se tam dělá poměrně špatně nebo vůbec udělat nejdou nebo jsem na ty fígle ještě nepřišla. Děkuji za komentář a přeji hezký den.

      Vymazat
  6. Máte opravdu fotografické oko, to je krása... U nás také dnes celý den prší...

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné záběry s kapičkama rosy👍👍👍Jaruško jsi borec,nejen ve focení👍👍👍ať se Ti stále daří🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné obrázky, kapičky jak korálky ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

    OdpovědětVymazat
  9. S vodou jsou stejně ty květiny nejkrásnější .-)

    OdpovědětVymazat
  10. Překrásná fota 🌸❤️🌸

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško, moc krásné fotky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.