POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

01 září, 2020

Z louky

Na jedné ranní procházce jsem zase pozorovala dění v trávě
 a vybrala pár záběrů.
Je až s podivem, kolik druhů čmeláků můžeme na rozkvetlé louce zahlédnout.
Od těch úplně malinkatých až po ty velké.


 Lnice květel
 "špendlíky"

 Modrásci na štírovníku růžkatém


 Čmeláků jsem nafotila hned několik druhů






 Kobylka
 Jestřábník chlupáček



 Pryskyřník
 Vikev ptačí

Hrachor hlíznatý

20 komentářů:

  1. Jaruško to jsou překrásné fotečky opravdu nádherné líbí se mi moc, přeji hezký večer.����������

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné fotky Jaruško, dělám stále v Mozille a nešlo mi to tké. Dnes večer to bylo bez problému, tak snad to bude i nyní ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květu děkuji.Já jsem z Chrome komentovat nemohla. Komentáře mi buď zmizely úplně nebo tam byl robot a několikrát jsem musela vybírat položky v obrázku...U jednoho komentáře i několikrát . Psala jsem jim, tak je možné, že už to opravili. Hezký večer.

      Vymazat
  3. Nádherné fotografie.Já na to nemám nějak štěstí a nebo špatně vidím a to jsem nejméně 3x denně venku se psem.U nás už všechno žloutne,téměř neprší.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuji za komentář. Tady teď pršelo tak akorát. Přeji ti krásný den.

      Vymazat
  4. Jaruško, to jsou parádní dotečky, jedna hezčí jak druhá.To poslední foto to je kvítek, mám pocit, že jsem tomu říkala pantoflíček ...... ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Járo, ty a tvůj aparát nikdy nezklamete! Tolik kvítků a létajících medvídků, motýli. Pastva pro oči. pac Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Pro mě je takové putování loukou opravdový odpočinek.

      Vymazat
  6. Kolik je venku krásy, když se člověk dívá :) Snad nejvíce se mi líbí to peříčko, opravdu pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  7. ahojky Jarka fotky sú perfektné a nádherné 1*************************

    OdpovědětVymazat
  8. Jarunko tak jsem se krásně pobavila tvoji nádherou moc hezké fotečky a te krásy co tam je na te louce děkuji ..**********************

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško,zase krásné fotečky...♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.