POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

06 ledna, 2021

Nasněžilo

3. ledna 2021
Tentokrát jsem si vyšla pro fotografie za zasněženou krajinou.
Nasněžilo nám, ale  otepluje se a sníh pomalu taje.
Navíc do toho začíná mrholit, tak že soudím, že brzy bude po sněhu.

Kousek ode mě  proběhly tři srnky. Později jsem zjistila, 
že je honí velký vlčák , který majitelku vůbec neposlouchá a nereaguje ani na píšťalku.  












Mlha...




















  
 

30 komentářů:

  1. Hezký vám Jaruško nasněžilo.U nás pršelo a do toho trošku sněžilo.Asi na horách padalo více.Hezký den.😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji. Dnes trochu připadlo a tak jsem šla dopoledne zase ven a opravdu si to užívala.

      Vymazat
  2. Tak u nás trochu nasněžilo až včera navečer. Ale je to mokré, takže dlouhého trvání to zcela určitě mít nebude. Taky se dnes vypravím ulovit nějakou zasněženou fotku.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. U nás malinko připadlo, ale pes den je kolem nuly a tak to odtává, ale na kopcích je krásně.

      Vymazat
  3. Járo,to je nádhera!
    A na toho psa se nezlob - když i perfektně vycvičený hafan chytí stopu, je těžké ho zastavit.
    Náš Aaron jako malý taky utíkal za srnkama, ne že by je chtěl chytit nebo lovit, jemu se líbilo, že utíkají a chtěl běžet s nimi :o)
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji za komentář. Tady do luk chodí většina lidí se psem na vodítku. Naštvaná jsem byla, protože před vánocemi tu našli březí srnku strašně potrhanou a pokousanou a tak pán, který ji našel, volal na lesní správu. Srnka strašně trpěla a tak ji museli zastřelit. Tak se mi nediv, že mě to naštvalo. Přeji Ti klidné a pohodové dny.

      Vymazat
    2. Járo, to fakt chápu. Nějak jsem zapomněla, že jsou psi, kteří skutečně loví! To je moc smutné, nedivím se ti. Našeho psa opravdu fascinuje jen ten rychlý pohyb zvířat, neublížil by ani mouše, ale stejně hledíme na to, aby zvířata nerušil a nehonil. A za takové hrůzy stejně nejvíc může člověk. Ten je za své zvíře zodpovědný!
      Moc tě zdravím, Helena

      Vymazat
    3. Helenko, souhlasím s Tebou. Za sveho miláčka zodpovídá majitel. Přeji Ti krásný a pohodový den.

      Vymazat
  4. Járo, u nás ani vločka, jen mokro a šero. Moc pěkné a ty srnky jsi zachytila velmi pohotově.
    Jiřina z n.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko děkuji. Tady je to na Dymníku jako v pohádce. Dnes jsem tam byla dopoledne, protože bylo uvařeno a manželovi se jít nechtělo. Měj krásný den.

      Vymazat
  5. Takový podobný sníh nám roztál 22. prosince a opět napadl až 6.ledna.
    Moc pěkné fotky a ty srnečci jsou kouzelní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. U nás napadl sníh až v noci na 3. ledna.

      Vymazat
  6. Krásná zimní procházka. Hezky jsi zachytila srnky, ale takové nahánění jim dobře neudělá.
    U nás od rána sněží, stromy jsou celé obalené, ale sníh je mokrý a těžký. Ovšem děti už vyrazily ven a za naším domem si užívají sněhovou nadílku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko děkuji. U vás už je asi také sněhu dost. Alespoň co bylo teď ve zprávách.

      Vymazat
  7. nádherné fotky Jaruško

    OdpovědětVymazat
  8. ahojky Jarka wau wau to sú nádherné a krásne zimné fotky.....

    OdpovědětVymazat
  9. To je skvost.
    U nás od září pršelo pouze asi dvakrát, země je šíleně vyschlá a tak bych uvítala cokoliv, co spadne a má to něco společného s vodou. Máme zase neskutečné sucho a takový bílý polštář by se moc hodil, tak maličko závidím, maličko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko tady napadl sníh až 3. ledna a docela dost ho odtálo. Prý má padat další. Dnes jsem byla na Dymníku a tam je to jako v pohádce. jen by to chtělo trochu lepší oblohu, než jen tu šedivou. Přeji Ti krásné dny a děkuji za komentář.

      Vymazat
  10. Nádherné fotky Jaruško♥ tady jsme také pod sněhem. V pondělí jdu na operaci pravého oka a tak nevím jak budu na počítači. Drž mi pěstě, aby vše dopadlo OK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji a držím Ti palce, ať to dobře dopadne. Počítač není důležitý. Oči ano.

      Vymazat
  11. Jaru,je to velká krása,zima má být bílá.
    Také jsem se dočkala do rána napadnul sníh.Z okna to vypadá moc hezky.Hned jsem oznámila manželovi,že musíme za město.než do toho začne pršet.Je nad nulou.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  12. To jsi měla dobrodružnou procházku se srnkami a vlčákem :)
    ráda jsem se s Tebou prošla zasněženou krajinou.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  13. Páni to jsou krásné záběry a hlavně ty srnečky to se ti povedlo na jedničku s * u nás včera sněžilo, jen je tálo to jelikož nemrzlo, dnes sněžilo celý den ráno jsem se kochala ale pouze za oknem :-) trochu bílo máme škoda, že vánoce nebyli bílé. Děkuji za krásnou podívanou ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško, suprové fotečky, u nás také přes noc napadl,m ale ve městě to není takové 🎄❄🎄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji. Já také musím do přírody.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.