POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

05 ledna, 2021

Odpolední a ranní procházka

26.  a 27. prosince 2020
 Návštěvy odjely a najednou byl doma klid. Sbalila jsem vytříděný odpad,
batoh s  foťákem a
 vydala se na procházku.
Manžel na chvíli zalehl k televizi a já  vyšla na procházku po okolí. 
Pohled z okna na Pěnkavčí vrch. Foceno  objektivem NIKKOR 70-300 mm
Na loukách je poprašek sněhu.



Lužické hory v podvečerním světle






Hráz. Tady už moje krátká podvečerní  procházka končí.
Ráno jsem neodolala a vyběhla znovu do luk.
******
27. prosinec 2020
Ranní pohled z okna mě znovu vylákal ven.













  Další procházky před koncem roku vedly na hřbitov a ještě  jednou k rybníkům.


 
 

15 komentářů:

  1. Járo, koukám, jak jsi Pěnkavčí vrch přitáhla, vypadá tam hodně blízko. Krásně to pod sněhem vypadá.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Tam nahoře je krásně. Jen my musíme vlakem a to se manželovi jet nechce a sama bych se tam jet bála. V zimě je les jiný než v létě a snadno se zabloudí.

      Vymazat
  2. Závidím i ten sněhový poprašek, u nás je fakt šeredně ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji. Už tu máme sníh, ale taje. Krásný den.

      Vymazat
  3. Také závidím i ten poprašek sněhu a mraky na obloze.U nás od silvestra pořád poprchává,obloha bílá a mám obavy,že tak může být až do března.Budeme muset vyjet někam výše,jinak u nás není,co fotit,kapky mě už nebaví.Se psem chodím jenom podél silnice.
    Líbí se mi,že je ta krajina taková otevřená,takové fotky mám nejraději a sluníčko na jedné fotce máš dokonalé.
    Krásné procházky.
    Měj Jaru,hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuji. Dnes nám trochu připadlo a tak jsem vyrazila na Dymník, Dám fotky, až je stáhnu do PC. Přeji Ti krásný a pohodové den

      Vymazat
  4. Krásné fotky! jak ty večerní, tak ty ranní! Chápu to potřebu vyběhnout ven...
    U nás aktuálně sněží, zatím je to mokré, ale i tak - je to radost (autem dnes nikam nemusím... :o))
    Posílám pozdravy, Járo! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. U nás je to ve městě mokré, ale nahoře na Dymníku je to jako v pohádce.

      Vymazat
  5. Jarka krásne fotky a tá obloha je nádherná*************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Sluníčko opravdu někdy dokáže vytvořit nádhernou podívanou.

      Vymazat
  6. Máš oko, cit a příroda v tvém objektivu má nejen kouzelnou barvu, je poutavá a místy až nevšední, krásně se na to kouká !

    OdpovědětVymazat
  7. DÁLŠÍ MOC PĚKNÉ FOTKY ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Tedy Jaruško, byla jsi čilá a krásně jsi fotila. Pěkná podívaná 🎄❄🎄

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.