POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

23 února, 2022

Předjaří...

23. února 2022
 Konečně se i u nás udělalo  docela hezky a tak jsem hned po obědě vyrazila na procházku. Už mi to toulání moc chybělo.


Tady myslím na Jiřinku. Tuto cestu mnohokrát prošla, 
když ještě  bydlela v našem městě a tudy chodila do práce.

Mám ráda krásné stromy a tento vždy obdivuji.





Rybník Tůň

Chtěla jsem jít až k přítoku do lesa, ale nedalo se tam projít. Bylo tam moc bláta.

Foukal vítr a na hladině se tvořily vlny

Jeden pohled z hráze a šla jsem k vedlejšímu rybniku  Racku.
Rybník Racek. Vzadu je jedna labuť. Loni tu byl pár.
Je možné, že tady na další labuť čeká a pak zase poletí dál.


Přesto, že na břehu seděli dva rybáři, tak labuť se zdržovala vzadu. 
Loni připluly žebrat něco k snědku.


Vítr tvořil na rybníku vlny a na obloze zajímavé útvary z mraků.

Sněženky u přítoku z lesa...


Pod Dymníkem se začala tvořil mlha.
Rybník U Natury


Jakmile rybník ozářilo sluníčko, tak hned vypadal veseleji.

Sluníčko schovalo a zase bylo všechno tmavé...
Část lesního mokřadu. Slyšela jsem traktor. 
Na druhé straně asi pokračovali v těžbě dřeva. 

Les, kam jsme chodívali na houby, už není. Zbylo jen pár stromů. 
Tady kůrovec nebyl. Tady se těží zdravé stromy.

Pohled na část Rumburku s věží kostela sv. Bartoloměje.
Tento pohled na Lužické hory mě nikdy neomrzí.

Před domem mi kvetou sněženky
 U  sousedního domu vykvetly talovíny zimní.  
Loni jsem  si odebrala semínka a dala na záhon, ale nevzešly.
Přeji vám příjemné dny.

26 komentářů:

  1. Járo, pořádná tůra, ale stála za to. Koukám, jak je tam všude mokro. Moc se mi líbí ty trsy sněženek u rybníka. Pěkný večer Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Krásný den Ti přeji.

      Vymazat
  2. Hezky ses prošla Jaruško.A krásně nafotila...dobrou noc.❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Jaru,pěknou procházku jsi měla.Obloha dodává fotografiím šmrc.U nás je pořád bílá.
    Také pátrám po poslíčkách jara,ale zatím jsem viděla jenom sněženky.Ale snad už toho bude čím dál více.Blog mě pořád odhlašuje.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky, Járo! Opravdu se kochám, nádherné výhledy!
    měj příjemný den, dnes má být krásně!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, príma procházka, už aby bylo jaro 🥰

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky vonící už předzvěstí jara :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojík Jaruško, nádherné toulání, fotečky za to stojí, paráda ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké jako vždy hezký jsi se prošla fotečky super ♥♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško zdravím...už se to blíží...jaro bude co nevidět...super fotečky...přeji pohodový víkend:-))

    OdpovědětVymazat
  10. Irenko moc děkuji. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásnou procházku si měla Jaruško, koukala jsem na sněženky a překvapil mě že už kvete talovín, jaro už se blíží ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Sněženky ohlašují příchod jara, i když zatím jenom vzdáleně.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná procházka Jaru , u nás jsou již také květiny , nádherné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Hned je to veselejší.

    Rybník Tůň je vtipné pojmenování, jen jestli není trochu uražený a necítí to jako znevážení :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pojmenovali si ho tak rybáři.- původně tam malá tůň opravdu byla, ale pak se navezla velká hráz vytěženou horninou z původní cihelny a vznikl tak rybník...Tolik na vysvětlenou.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.