POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

10 dubna, 2022

Z odpolední procházky

7. dubna 2022
Od rána hezký den, ale ven jsem se dostala až odpoledne. To už se obloha zase zatáhla. Přesto jsem vyrazila do luk a zase trochu fotila. Pokud se počasí nezlepší tak asi tento měsíc těch plánovaných sto kilometrů nenachodím. Zatím mám jen necelých sedmnáct a to už je třetina měsíce pryč....Mám tedy co dohánět. Brzdí mě počasí a nechci riskovat nachlazení.
Tráva už se začíná zelenat.

Vítr je stále nepříjemný a tak jsem k lesu raději nešla.
Malý Stožec, Velká Tisová, Žulovec a Dymník
Luž, Weberberg, Pěnkavčí vrch

Sasanky hajní vystrkují svoje hlavičky vstříc sluníčku...
Hvozd, Plešivec, Buchberg, Luž
Moje milované sedmikrásky kvetou i v zimě. 
Vlčí hora. 
Díky větru je krásně vidět i kostel sv. Jana Nepomuckého ve Starých Křečanech. 
U něj je křížová cesta. Měla jsem ji na původním blogu nafocenou, 
ale fotky nemám nikde uložené, tak ji budu muset znovu navštívit.



Rozrazil rezekvítek také odolává mrazivým ránům.

 

26 komentářů:

  1. Járo, ty snímky květinek jsou opravdu moc krásné, to se ti velmi povedlo. Křížovou cestu u kostela v Křečanech jsem fotila na podzim, ale počasí nebylo nic moc.Jako u všech tehdy navštívených. A představ si, že jsem si nepamatovala, jestli jsem tam kdy byla, když jsme v D.Křečanech bydleli! Leda jsem tam jela na kole okolo?...Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, my jsme tam byli když jsme šli túru přes Antonínovo údolí do Starých Křečan, pak kolem kostela do Zahrad a odtud až do Krásné Lípy na nádraží. ještě jsme se chtěli zastavit ve Sněžné, ale to bychom toho měli v nohou moc a tak jsme tam už nešli. Děkuji za komentář a přeji Ti hezký večer.

      Vymazat
    2. Járo, to jste si tedy vyšlápli, to je pořádná štreka. Ve Sněžné jsme kdysi byli s mužem a mými rodiči u nějakého pána na zahradě - měl tam hlavně skalničky.Ale je to spousta let.
      Tak, už aby bylo teplo a mohla ses brouzdat podle svého. Jiřina z N.

      Vymazat
    3. Jiřinko také už se na to těším...Hezký den.

      Vymazat
  2. Kytičky máš pěkně nafocené a procházka také pěkná. Nyní se má oteplit, tak km doženeš. Přeji ti pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Jarunko moc zdravím a hezký večer fotečky jsou moc hezké i květinky no u nás nic moc ještě včera sněžilo a dnes déšt ze sněhem zima tak už čekám až tady bude to jaro opatruj se moc děkuji ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuš u nás to samé. Střídavé počasí se vším všudy a zima...Měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Járo, ty tvé fotky prostě miluju. A počasí se snad zlepší a doženeš to v dubnu!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Helenko. Přeji Ti ppříjemné dny

      Vymazat
  5. Jaruško, díky za další výstavní fotky. Vím, že se opakuju, ale jako bych byla na výstavě. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě to ven vůbec netáhne. Stačí mi vždycky ta slota když jdu nebo jedu do práce a zpátky. A jak se oteplí a počasí (snad) ustálí, tak zas začnu dohánět zahradní práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím chodit ven co nejvíce, ale když se to honí se sněhem a deštěm, tak také moc možností není. Přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  7. Krásnou procházku jsi měla ⚛ ღ ♥ sedmikrásky jsou vděčné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Milé zprávy ze severu👍Doufám, že se Ti těch 100 jarních km podaří☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je chodím po celý rok a teď musím dohánět i mano z ledna a února. Jen nohám se chce stále méně. ale musííím! Děkuji a měj se moc hezky.

      Vymazat
  9. Jarko, díky za uklidňující fotky. Jsou nádherné 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  10. Krásná procházka kouzelné fotečky ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.