POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

29 října, 2022

Ráno a východ sluníčka

 Mám ráda ranní procházky přírodou. Nevadí mi vstávání, hlavně abych stihla východ slunce, který je pro mě přivítáním nového dne. Přesto, že rána už bývají chladná, musím se více oblékat, vybírat na loukách místa, kde není vysoká tráva, abych neměla hned promáčené boty. V holínkách už je při ranním mrazíku přece jen  na nohy zima. Přesto ty ranní procházky tichou přírodou miluji. Vím, že už jsem tu sadu mlhavých fotografií už měla, ale tyto jsou zase trochu jiné. Bylo méně mlhy a jiné sluníčko.  Z domu vycházím ještě za šera. Musím dojít až nahoru do luk. 

Tím pokračuji dalším příspěvkem k mé výzvě. 

Stále můžete přidávat nové příspěvky až do 5, listopadu. Odkazy zveřejním postupně na mém blogu " Od všeho trochu". Pokud přidáte více příspěvků,  přidám  odkaz již pod zveřejněné jméno.




Sluníčko v mlze
Na druhé straně ozařuje domy
Toto místo mám ráda. V zimě sem nosím srnkám krmení.
Jen uschlý keř se pomalu kácí k zemi. Přesto moji pozornost dokáže vždy upoutat.


Námraza na listu ještě zůstala. Sluníčko bylo ještě nízko.



Při pohledu na Lužické hory mě mrazí...Sluníčko a mlha vytváří zajímavou
atmosfěru probouzejícího se dne.

S mlhou, ale pokaždé trochu jiné....
Jedlová

















Přede mnou proběhla veverka, vyskočila na plot a zmizela v zahradě

Srnky a v pozadí už vykukuje hora Jedlová
Vlčí hora

Sluníčko se vyhouplo nad obzor a Lužické hory zmizely v mlze

Ranní mlha se rozpustila a začal nám krásný slunečný den. 
Pořídila jsem ještě fotografie různých detailů, ale ty budou už v dalším příspěvku.
Přeji vám krásné a barevné podzimní dny.



36 komentářů:

  1. Ahoj Jaru,
    to je opravdu neskutečná krása! Moc Ti děkuji za tuto krásnou procházku.Měj pěkné podzimní dny a opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, moc hezké fotografie probouzejícího se dne.

    OdpovědětVymazat
  3. Járo, musím říct, že tyhle dny na tebe myslím - svítání si užívám na krásném místě…
    Děkuji za tu nádheru a zdravím! Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc a moc děkuji. Procházky přírodou mi dodávají energii. Přeji ti krásné dny

      Vymazat
  4. Fotografie s ranní mlhou jsou působivé.Také jsem přemýšlela,že bych fotila,ale už nevím kam.Chodím pořád na stejná místa a to zrovna mě nebaví..Akorát u nás jsou rána jasná a to není ono.
    Jaru,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já teď ani nikam jinam nechodím. Manžel se cestovat vlakem bojí kvůli covidu a tak obcházím louky a město. Co mi zbývá...Děkuji a přeji ti krásný den.

      Vymazat
  5. To jsou nádherné fotky. Ty s opadaným stromkem v popředí ....áááách !"
    Pěknou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Járo, ta mlha je nádherná, krásně jsi zdokumentovala ráno.

    OdpovědětVymazat
  7. Járo, parádní fotky, jak jinak, s mlhavým ránem a vycházejícím sluníčkem nemají chybu. Je pravda, že jsou z nich už cítit chladnější rána, ale pořád je počasí pro nás ještě příznivé a na konec října téměř neskutečné. Měj se hezky, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji a přeji Ti krásné podzimní dny.

      Vymazat
  8. Jaruško, jeden snímek hezčí než druhý a vybrala bych si i jako obraz na zeď!
    Jeden by neřekl, že v loukách kousíček od města a pod lesem je takových míst, kde to žije. Ta veverka se ti náramně povedla!
    Jiřina z n.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Jo v loukách je mi dobře a po ránu je tam krásně. To tam ještě nikdo není a tak si to užívám. Děkuji Ti moc a přeji Ti krásný večer a klidný nový týden.

      Vymazat
  9. Lezarts

    Prostě magické❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Renatko. Krásný večer a příjemný nový týden Ti přeji.

      Vymazat
  10. Jaruško nádhera...letos je nádherný podzim...teploučko a hraje to jen barvama...přeji krásné podzimní dny...

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško, skvostné fotky. Výstavní. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotečky.V Rumburku a Krásné Lípě máme příbuzenstvo, takže ten kraj trošku známe.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško to mě těší. Moc děkuji za komentář. Přidávám si Tě do přátel. Přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  13. Moc hezky zdokumentované podzimní ráno -mlha,vycházející sluníčko,nemá to chybu.Přeji další pohodové podzimní dny Jaruš....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc a moc děkuji a přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  14. Jaruško, tak to je tedy podívaná, nádhera. Měla jsi krásnou procházku ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní1/11/22 19:31

    Vija
    Chtěla jsem napsat palouček a východ sluníčka nádhera, omyl , všechno nádhera. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní1/11/22 19:35

      Chci psát pavouček a přepsáno na palouček 😉

      Vymazat
  16. Překrásné fotky , mám nafocené fotky z Českého Švýcarska 29- 30.10, ale nevím jestli je mám dát do výzvy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško dej, pokud se jedná o fotky letošní, tak budu ráda. Ráda se podívám jak to tam teď vypadá po tom strašném ohni. Ale i to je realita. Měj se pěkně a těším se na příspěvek..

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.