POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

30 listopadu, 2022

Poslední listopadová..

 30. listopadu 2022

Dnešní slunečné dopoledne jsem bohužel na procházku využít nemohla, ale odpoledne jsem přece jen vyrazila k rybníkům, abych dohnala chybějící měsíční kilometry. Jen že za dvě hodiny se toho moc stihnout nedá a tak jsem svoji plánovanou  "stovku nachozených kilometrů"  tento měsíc nesplnila o 11 km.  Ono je to vlastně méně,  protože se mi zasekla navigace při posledním výletu do Děčína 8. listopadu,  kde jsme  nachodili něco kolem osmi kilometrů. Ale není to započítané, tak že chybí...

Ovšem teď se vrátím k dnešní odpolední procházce a vybrala jsem pár fotografií od rybníků...sice tmavých, ale posledních listopadových...

Ráda se procházím posekanými loukami.

Procházka s koňmi i  kočárkem...
Tento pes se vydal na vycházku bez páníčka. 
Potkala jsem ho několikrát. Tady na cestě k Racku,
 což už je od našich domů dost daleko.

Došla jsem k rybníku U Natury




Došla jsem k Racku. 

Toto prostě nepochopím.!!!
Rybář sem přijede autem a toto tu po něm zůstane...
To jsem tu minule posbírala  jen kolem Racku,  dvě plné  tašky plastů a plechovek a odnesla do tříděného odpadu. Dnes bych to nasbírala znovu, 
ale neměla jsem s sebou gumové rukavice a bez nich to sbírat nemíním..









 Rybník Tůň
Vlčí hora a zrovna jela Arriva ze Šluknova.
 Na Tůni bylo docela dost kačen



Dymník
Pes bez páníčka běžel  k lesu...



Tuto uličku Jiřinka z N.  určitě dobře zná a potůček také...


Domů už jsem vyrazila přes louky, protože se začalo rychle stmívat.
Dymník a Vlčí hora...
...a srnky. Vím, že je tu vždycky najdu.
Ani jsem nemusela měnit objektiv, protože mě pozorovaly a  nesnažily se utéct.
Asi už si mě pamatují, že tudy občas chodím. O kousek dál byly další.


Moje poslední listopadová procházka končila 
pohledem na tuto milou sedmikrásku.,
která ještě na louce před naším domem odolala ranním mrazíkům.
Zítra, 1. prosince, nám začíná meteorologická zima. Ta astronomická - tedy zimní slunovrat nastane 21. prosince 2022 ve  22: 48 hod.
 Tak že se loučím s podzimem a doufám,
 že příště nafotím zasněženou krajinu.
Užívejte si krásných a poklidných dní adventu.
Ještě musím dodat, že ten pes mě znovu doběhl kousek od našeho domu.
 Přijelo bílé auto se středočeskou značkou, psa naložili a odvezli,
 že by jim utekl? Přece jen to bylo hodně daleko. 

33 komentářů:

  1. Milá Járo, ty jsi nezmar! Takový kus cesty a v ne příliš pěkném počasí. Srnky tě znají, to je očividné, ani nemrknou a žvýkají dál.Na jednom rybníku to vypadalo, že už je tam slabý led, ale to je nesmysl, že?
    Tak a popřeji ti krásnou dobnou noc. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko na okrajích všech rybníků byla slabá ledová skořápka. Vždyť je tu už pár dní po ránu -5,°C, přes den nula a ve stínu to neroztaje. Děkuji ti a přeji dobrou noc

      Vymazat
  2. Lezarts

    Zase hezké snímky, ale s nádechem nostalgie🍁

    OdpovědětVymazat
  3. Snímky jsou krásné, ale tak nějak smutně působí ta krajina v tomto období. Zaujaly mě srnky, možná i ony mají z nastávající zimy poněkud obavy. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuji. Mají tu na loukách ponechané balíky sena, které se jim pak jen postupně rozříznou, tak že je o ně postaráno i na zimu. Měj se pěkně

      Vymazat
  4. Jaruško, už jsem to psala, miluju nejvíc tvoje rybníkové fotky. Ovšem krásné jsou všechny. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji. Vím, jsou to stejná místa, ale pokaždé vlastně jiná podle ročního období. Cestovat teď moc nemůžeme, tak mi na focení zbývá jen okolí města. Děkuji ti a přeji krásný den

      Vymazat
  5. Moc krásné fotky, Járo!
    A stejně jako ty doufám, že pes je v těch správných rukou. Zvládnou spoustu kilometrů...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Pejsek se vydal na procházku sám, když se páníček musí vozit autem 🤣🤣🤣. Byli jsme takoví trochu procházkoví společníci. Dokonce mi jeden pán v Křečanech řekl, proč ho nemám na vodítku, protože to chvílemi vypadalo, že jde se mnou. Pak zase zmizel v loukách a doběhl mě až skoro u našeho domu, kde zastavilo bílé auto a psa vzali do auta a odvezli ho. Měj se hezky. Snad je v dobrých rukou.

      Vymazat
  6. I bet započtených kilometrů byla procházka fajn, sychravé počasí vůbec nekazí dojem :) To by mě zajímalo, komu patří ten pejsek tulák, protože nevypadá úplně zanedbaně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zřejmě jen utekl, dle toho, že si ho vzali do toho bílého auta a vypadá to, že je znal. Byl takový mírumilovný a čistý. Děkuji za komentář a přeji prima den.

      Vymazat
  7. Jaruško, moc krásné záběry a to víš srnky určitě si říkaly že jsi dlouho nebyla hihi. Děkuji moc za ně opravdu nádherné i ten pejsek moc šikovný :-) Děkuji moc za komentíky i opět v mé knize která jsi mne poslala jako vždy potěšilo mě moc♥ Opatruj se a přeji krásný klidný prosinec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, ony mě srnky spíš už znají, právě proto, že tam do luk chodím téměř každý den a do stejných míst. Mám je možná spočítané lépe než myslivci. Vím, ve kterých částech luk je vždy uvidím, protože se tam přes den pasou i odpočívají a vím i kudy se večer se vrací do lesa. Proto přede mnou neutíkají, jen když jsem opravdu hodně blízko. Děkuji za komentář a měj se moc pěkně.

      Vymazat
    2. Tak to se Jaruško máš a tiše závidím, ráda bych tam s Tebou byla musí to být krásný zážitek ♥

      Vymazat
    3. Ivetko oni mají nádherné oči. Já je moc ráda pozoruji. Někdy zůstanu aa jen se dívám, jak jsou krásné.

      Vymazat
  8. Nějak nechápu co dělají rybáři tam kde je zákaz lovu ryb? Hezká procházka.... a pes se třeba zaběhl někomu kdo má v okolí chalupu nebo chatu, ony jsou borderky na dálková chození expertky. Vždyť kolik kilometrů musí naběhat s ovcemi....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zákaz rybolovu je jen u přítoku, protože je tam mělko a tam rybáři nesedávají. Jinde kolem rybníka zákaz není. Zdejší rybáři se o to docela slušně starají. Sekají trávu, vyřezávají náletové dřeviny. Právě proto nechápu, že tam někdo nechal tu poničenou židličku. Myslím, že to nebyl nikdo z místních rybářů, ale spíše někdo, kdo má jen koupený rybářský lístek. Díky a měj se pěkně.

      Vymazat
  9. Járo. opět mnou oblíbené fotky od vody, jsou trochu smutné, to je pravda, ale krásné. Obdivuji počet nachozených kilometrů, jsi zdatná turistka. Měj se hezky, zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Ono jak roky přibývají tak zjišťují, že po té "sedmdesátce" už těch kilometrů najednou ujdu méně, ale snažím se naplnit svůj cíl... stovku km měsíčně. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  10. Musím přiznat,že se zapomínám dívat až na konec blogů,kam si mi zapadla.Já v rychlosti kouknu ráno a nebo večer na začátek,kdo dal nový příspěvek a tím pouštím blog z hlavy..Ale už si to snad budu pamatovat u obrázků mám až dole Jindřišku.
    Příroda je už taková smutná.ty máš fotky více do hněda,já byla ve středu u Jizery a to zrovna mrzlo a trávu mám šedivou a fotky docela do zelena.
    Kdyby aspoň na horách napadnul sníh,máme to kousek.Ale zatím to není niic moc.
    Jaru,hezký druhý adventní víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, vím, že je tam nějaká chyba, ale je to u nich. Já jsem prohlížela nastavení a tam se nic nezměnilo. Děkuji za komentář a přeji Ti krásný advent.

      Vymazat
  11. Takové správně podzimní pozdně listopadové fotky !
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji Ti krásný druhý adventní víkend

      Vymazat
  12. 100 km za měsíc je docela dost, kdysi se mluvilo o 100 jarních kilometrech.
    Protože teď procházky omezujeme jen na víkendy, tolik nezvládneme. Ale fakt je, že pohled do krokoměru v mobilu hodně motivuje :). A krásná krajina tomu také napomáhá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miloši moc děkuji za milý komentář. Snažím se chodit na procházky každý den, pokud je to možné a počasí to dovolí. Já nechodím podle krokoměru, ale mám v mobilu aplikaci Relieve, která jede podle navigace a je jedno, jak dlouhé zrovna dělám kroky, protože bere signál ze satelitu podle polohy, kde zrovna jsem.. Aplikace je zdarma, je v češtině a lze si ji i předplatit a pak lze vše i upravovat. Já mám verzi zdarma, tam úpravy dělat nejde, ale i tak je super, jen fotky je pro ni lepší pořizovat zvlášť fotoaparátem v mobilu, protože focení z aplikace moc nefunguje, ale to je snad jediný problém. Docela mi nahradila aplikaci Endomondo, která byla zrušena.

      Vymazat
  13. Loučení s barevnou krásou, tak zase za rok. Krásné fotky Jaruško ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky Jaruško, fakt jsem si myslela, že už jsem komentíky psala, ale není nic vidět. Krásné fotečky jsi pořídila. ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasné fotky Jaru, nachodíš toho za měsíc hodně ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.