POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

03 prosince, 2022

Napadl nám sníh...

2. prosince 2022

Večer nám začalo sněžit a tak jsem pořídila pár fotografií pohledem z oken bytu. Ráno už bylo bílo. Dnes, v sobotu,  jsme se původně chystali do města na opožděné rozsvícení vánočního stromu, ale strašně mě bolí kotník a asi bych tam  nedošla. Tak že večerní focení vánočního stromu i rozsvíceného města si nechám na jiný den. 

Dnes tedy jen večerní pohledy z okna.

Pohled k mostu

Nádraží ČD

Domy v sousedství
Páteční večerní sněžení. Ráno bylo bílo, ale přes den část sněhu odtála.
Já jsem ven fotit nešla, protože byla celý den mlha, tak že jsem fotila ptáčky na stromech před okny .

20 komentářů:

  1. U nás včera večer snėžilo,ale ráno to nebylo poznat.Fotila jsi zase moc hezky Jaruško.Přeji ti krásnou 2.adventní neděli.🌨️☃️🌨️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji a přeji Ti krásný večer a krásnou adventní neděli.

      Vymazat
  2. To je nádhera! Mám ráda tohle světlo, když ve městě sněží....
    Járo, užij si den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik sněhu jsme tu letos ještě neměli. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Docela dost napadlo, u nás včera pršelo ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, bílo bylo brzy ráno v sobotu i u nás a dělalo mi to starost, jak dojedeme do Polska, nakonec žádný problém. Hned ta krajina vypadá jinak. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko u nás to zůstalo do rána, ale pak do toho začalo pršet a sníh je fuč. Děkuji a přeji Ti hezký den,

      Vymazat
  6. Moc pěkné fotky Jaru ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Tak u nás ještě bílo nebylo, poprašek, ale ten tál před očima. Nádherné fota jdou vyfotit i z okna, šikulko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško děkuji. U nás jeden den. Dnes už je zase po sněhu, ale prý nás to čeká od neděle a my zrovna budeme mít službu na sníh...

      Vymazat
  8. Také jsme měli minulou sobotu ale v nedělu už ani památka. Tento týden nám jen poletoval mokrý snížek aj pršelo. Snad se také dočkáme :-) Krásné fotky líbí se mi moc.

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní fotky Jaruško ♥ tak konečně máme střechu hotovou.Popsala jsem to na mém druhém blogu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, to jsem moc ráda. Máš po starosti. Hlavně že je to hotové. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  10. Další krásné fotečky děkuji Jarunko opatruj se..♥♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.