POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

16 prosince, 2022

Se sněhem

Napadl nám sníh, jen že  v pondělí jsem ho odklízela a měla jsem toho fakt dost i když mi přišel soused pomoci. Manžel už sníh házet nemůže a tak jsem byla ráda, že se pomoc našla. Záda však dostala pořádně zabrat a tak nebyla ani chuť někam jít.  Ven jsem se dostala až ve středu a to už týden plánuji večerní procházku města. Jen že nějak se k tomu nemůžu "dokopat..." Tak že mám aspoň fotografie ze středeční mrazivé a zasněžené přírody z okolí našeho města.

Nejdříve pohledy z okna bytu...z 13. prosince a z krátké odpolední procházky 

 Odpoledne jsem přece jen na chvilku ven vyrazila, ale moc jsem toho nenafotila.



Další z rána 14. prosince.


Odpoledne jsem sice šla na procházku do přírody, ale to si nechám na další příspěvek. 
 Fotky jsem ještě nepřebrala....Přeji hezký víkend.

34 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky Jaruško ⚛ ღ ♥ u nás je tentokrát také sníh. Ve městě je to, ale pro zlost. Nasolené, všude břečka. Pěkný víokend ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Přidám se k výše uvedenému názoru: sníh venku, v přírodě, vítám, je tak čistý a bílý, ale břečka se solí ve městě je zhouba - nejen bot.
    Járo, když svítí sluníčko, je pod nulou a je nasněžíno, tak vše vypadá tak krásně.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko mám to stejně. Zima u mí být krásná, ale to když jdu do města a nohy jdou každá jinam než chci já, protože v té soli to není vidět kde je pod tím led a člověk se navíc bojí, aby v tom sajrajtu neskončil celý. Děkuji Ti a přeji hezké dny.

      Vymazat
  3. Krásná krajina.Tak má vypadat zima.My jsme tu v nějaké kotlině,nesněží, neprší a sluníčko vidíme jenom občas.
    Jaru,hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu i u nás je většinou inverzní ráz počasí zataženo. Jen jeden den to vypadalo slibně, ale než jsem se dostala ven na procházku, tak se zase začalo všechno ztrácet v mlze. Sníh nám zatím drží, ale vypadá to, že do toho bude pršet a to pak bude hrůza. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  4. Lezarts

    To mi vyprávěj s odklízením sněhu… už jsem z toho na šrot. Ale pohled na krásnou peřinu oběktivem tvého fotoaparátu je příjemný❄️❄️❄️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, také mě z toho chytla záda a dnes jsem zase odmetala další prašan, ale na to stačilo koště. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  5. Máme zimu jako v pohádce,ale ve městě samá kalamita.U nás napadlo hodně,Zuzanka se nedostala do školy,ale vůbec ji to nevadilo.Fotečky krásné, hezký poslední adventní víkend Jaruško.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji. Tady toho zase tolik není. napadlo kolem 20 cm, ale už si to pomalu sedá, tak že je ta vrstva nižší. Dnes připadlo malinko prašanu a na to stačilo koště. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  6. Jarunko nádherné fotečky jako vždy a ten sníh no to teda je u nás až 40 cm jenom pořád odhazuji to víš manžel mi moc chybí on to odhazoval frézou na mne to je těžko jezdit stým tak čekám až přijede dcerka na víkend ja jenom cestičky udělám abych mohla k brance projit opatruj se Jarunko ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško koukala jsem kolik toho u vás napadlo. U nás to tak strašné není. Jak to jde od jihu, tak se to zarazí o Lužické hory a sem přijde jen ten zbytek co se přes hory dostane. Měj se moc pěkně a opatruj se.

      Vymazat
  7. Ahoj Jaru,
    krásné zasněžené snímky. U nás taky napadlo, nějakých 10 - 15 čísel. Odklízet nemusím :) tak mám ze snížku radost.Jaru, moc děkuji za komentíky a přeji Vám klidný adventní víkend...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko moc a moc děkuji a přeji Ti krásné a pohodové dny

      Vymazat
  8. Járo, byla jsem opravdu ráda, že tento týden nebyl sníh na mně. Kdyby byl manžel někde přes noc, užila bych si... I u nás je ho opravdu dost, škoda, že na Vánoce nevydrží.
    Dávej na sebe pozor! Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Podle předpovědi má do toho začít pršet. Přeji Ti krásný sobotní večer a pohodovou neděli.

      Vymazat
  9. Krásné zimní fotečky,hned je to se sněhem veselejší,ale má to i stinné stránky,horší chůze v hromadách sněhu,břečka ve městech,ale musíme se s tím nějak poprat,hlavně ať není nějaký úraz.Přeji krásné svátky vánoční ,hlavně pohodu a zdraví...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji. S tou břečkou je to pravda. Dříve se sypalo pískem nebo popelem, silnice škvárou a to bylo lepší. Hlavně netrpěly boty tak jako trpí teď. a je fakt, že nebylo ani tolik aut jako je teď. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  10. Letos si sněhu také užívám, já odklízím jenom cestičku ke vrátkům a do garáže. Počkám si až ten zbytek roztaje. Ale na focení je sníh super, v přírodě je vše uklizené a má to své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si procvičila tělo dva dny za sebou a to vydatně. Ještě že mi pomoh soused, protože manžel už házení sněhu fyzicky nezvládá. Má v tom sněhu na chodnících problémy i s chůzí...Děkuji za komentář a měj se moc pěkně.

      Vymazat
  11. Sníh dokáže dát krajině krásnou tvář. U nás je také, ale nějaké závěje to nejsou.
    Já jen chci stále věřit, že Vánoce budou alespoň trochu bílé.
    Pěknou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani máš pravdu. U nás je ho tak akorát, jen ty chodníky jsou děsné, ale s tím nic nenaděláme. U domu to uklízíme až na dlažbu a nesypeme solí. Děkuji Ti a přeji krásný večer a hezkou neděli.

      Vymazat
  12. Krásné obrázky - potěšily :) Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji a přeji Ti krásný večer a pohodovou neděli.

      Vymazat
  13. Krásná zimní sněhová krása aj u nás se ještě drží jen ne tolik. Mrzí mě, že opět Vánoce nebudou bílé má se oteplit a to o dost fakt mě to Járo nebaví hi,hi :-) Alespoň zde se snížkem pokochám a za tu bílou krásu moc děkuji.⛄🎄🔔😇

    OdpovědětVymazat
  14. Máte tam hodně sněhu Jaruško, nádherné fotografie ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško ono to bylo asi dva dny. Pak to hodně rozfoukal vítr.

      Vymazat
  15. Když svítí sluníčko do sněhu je to nádhera.

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherná sněhová krása, fota supéééér ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Sněhu nám zima dopřává vrchovatě, na pohled krajina vypadá krásně, ale na procházky nic moc. Letos jsme proto vypustili tradiční túru na Brno v Chřibech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nás zrovna vyšel úklid chodníků tak jsem se i zapotila. Manžel už házet sníh nemůže, ale hodný soused mi přišel na pomoc.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.