POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

06 ledna, 2023

Městem brzy ráno

 6. ledna 2023

Dnes jsem byla objednaná k zubaři na půl osmou. Protože po ránu je ještě tma  a já jsem  si letos nestihla nafotit večerní město s vánoční výzdobou, tak jsem se ráno vydala o trochu dřív, abych si nafotila osvětlené město alespoň na tento poslední  vánoční den. S deštníkem v ruce a kabelou přes rameno jsem přece jen pořídila dost snímků. Naštěstí přestalo pršet a tak bylo nakonec focení snadnější.

Cestou od domova..
Vlakové nádraží
Křižovatka ulic Máchova a 2. Polské armády
Máchova ulice směrem k nádraží 
Jiříkovská ulice
Jiříkovská ulice

Park U Kamzíku ( u bývalé lesní správy)


Kaple a Křížová cesta se Svatými schody. Uvnitř je Loreta.
Fotografie vnitřku najdete zde:
Třída 9. května



Finanční úřad
 Třída 9. května - Pěší zóna


Lužické náměstí

Vítr už některá světla shodil o trochu níž.
















Kostel sv. Bartoloměje na Dobrovského náměstí
 Cestou od zubaře jsem ještě jednou došla na Lužické náměstí. To už bylo šero.
Vpravo v rohu bývalý hotel Zídek, později Sever, dnes Vietnamská prodejna oblečení







Znovu Finanční úřad

Autobusové a vlakové nádraží
Vlakové nádraží

Budovy Policie ČR. Pamatuji si, kdy tu kdysi bývala kasárna Pohraniční stráže. 
Policie sídlila v budově, kde byly později Komunální služby a nyní je tam  Finanční úřad. Já už toho tedy pamatuji...
Třída 9. května. Místo bývalého ČSAD je obchodní centrum, které se otevíralo 14. prosince 2022. Jen Pepco se na otevření teprve připravuje.
Mnoho lidí z přilehlých obcí a menších městeček uvítalo,
 že vše je blízko od obou nádraží.




Moje procházka před i po návštěvě zubní ordinace tady končila. Opět začalo pršet a tak foťák putoval do brašny a já domů....
Doufám, že se vám moje procházka naším městem líbila, i když je tu hodně fotografií. Mám je tu pro vzpomínku a po letech se k nim určitě ráda vrátím.

36 komentářů:

  1. Jaruš, já jsem ryze městský člověk, takže mám procházky po městě/městech moc ráda. Ve vaší oblasti jsem nikdy nebyla a nebýt Rumburské vzpoury, dost dlouho bych o městě asi nevěděla. Proto uvítám tyto fotografie a v umělém osvětlení mají své kouzlo. Líbí se mi osvětlený morový sloup (?) na náměstí i strom máte hezký. Také domy z hlediska architektury jsou zajímavé. Bylo to hezké zpestření, přeji příjemný tříkrálový večer. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ano je to morový sloup. Moc děkuji za komentář. Hezkou neděli přeji.

      Vymazat
  2. Járo, to sis po ránu pochodila město! Některá místa už bych pomalu nepoznala. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, ono to město v osvětlení vypadá úplně jinak. Jsem ráda, že jsem ráno stihla nafotit i vánoční výzdobu, než bude uklizená. Děkuji ti a přeji hezké dny.

      Vymazat
  3. Osvětlené město vypadá hezky.U nás včera zrovna sundávali
    z veřejného osvětlení vánoční výzdobu.
    Jaru,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuji.
      Já jsem to vlastně stihla asi poslední den, protože jsem neměla sílu manžela vytáhnout na večerní procházku a večer také dost stříleli petardy a to já zrovna nemusím. Ráno byl klid. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  4. Moc se mi líbila, Járo! Setměné město umyté deštěm má kouzlo, krásně si ho zachytila.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  5. Večerní či noční osvětlená města mají prostě svoje kouzlo. Vypadají jinak, nežli za bílého dne.
    Prošla jsem se s Tebou ráda.
    Hezkou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani toto je focené ráno a výhodou je že bylo ticho a téměř nikdo ve městě, jen pár školáků šlo do školy. Děkuji a měj se moc hezky.

      Vymazat
  6. Skvělá fotodokumentace z nasvíceného města, vlakové nádraží je pěkně opravené a jeho kabát svítí. Dobrý nápad s ranním focením a těším se na další skvělé záběry.

    OdpovědětVymazat
  7. Cestou do ordinace jsi nafotila krásné fotky Jaruško ♥ Hezký den ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, děkuji. Jsem ráda, že jsem stihla ještě vánoční strom i když spodní část výzdoby už shodil vítr, ale jinak to bylo fajn
      Měj se hezky.

      Vymazat
  8. Zachytila jsi Jaruš hezky poslední kouzla Vánoc a nezbývá než se těšit na příští Vánoce.Měj se hezky...

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní7/1/23 13:15

    Lezarts

    Město zachycené ze všech stran i světel🙂 Hezky se na to kouká!

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško krásné fotečky.

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško, parádní fotečky ⚛ ღ ♥ nádherný nánoční strom, krásně nazdobený. Ráno pomalu nikde živáčka ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji. Letos jsme měli opravdu moc hezký strom. jen když jsem ho fotila tak už vítr některé osvětlení shodil dolů.

      Vymazat
  12. Jaruško, ty s sebou nosíš k zubaři stativ?No vím, že asi ne, ale tvoje fotky jsou opravdu moc krásné a ostré, máš pevnou ruku.

    OdpovědětVymazat
  13. Maruško, já stativ vůbec nemám. Vše je focené z ruky. Děkuji a přeji ti krásné dny. Foťák jsem měla v kabelce s pevným dnem. Měj krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Jaruško moc hezké fotečky tak jsem se zase pokochala tvoji krásnou práci děkuji hezký týden přeji ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji. Hezký večer přeji.

      Vymazat
  15. Ahoj Jaru,
    moc pěkné snímky! Přeji pěkné dny...♥

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné fotečky a hlavně úžasný stromek, škoda že to tak rychle uteklo a nebyl sníh. Obdivuji tě Járo, že jsi měl chuť fotit když jsi šla navštívit zubaře, to já bych nedokázala jelikož jsem nervák (◕‿◕) Díky za tu krásu moc krásné a čisté městečko. Těším se na další záběry.💐🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji a přeji ti klidně dny ve zdraví.

      Vymazat
  17. Překrásné fotky jsi nafotila šikulko ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to, jako kdyby ses k zubaři vydala ve 2 v noci, že nikde není ani živáčka. Fotografie tím mají kouzelnou a tajemnou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šla jsem půlhodinku před sedmou hodinou, objednaná jsem byla půl osmou a lékař je kousek od náměstí, tak že jsem to v pohodě stihla.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.