POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

15 ledna, 2023

Páteční západ slunce

 Pátek, 13. ledna 2023

    Odpoledne jsme vyrazili k volbám a z volební místnosti jsme se rozhodli vyrazit domů trochu delší cestou. Foťák jsem měla v kabelce a tak jsem samozřejmě pořídila i nějaké fotografie. Sluníčko ještě zapadá dost brzy a rychle se pak stmívá, tak že se musí využít každá chvilka.











Prošli jsme lesem a na druhé straně to docela foukalo. Začalo se ochlazovat.


 Jak sluníčko zapadne, tak se rychle stmívá. 
Domů jsme došli vyfoukaní a zmrzlí a byl čas na teplý čaj...
Tak že pátek třináctého jsme  si užili celkem v pohodě...


46 komentářů:

  1. Krásně jsi to Jaruš zdokumentovala.Hezká vycházka se zapadajícím sluníčkem..Doufám,že jsi také správně volila naší "budoucí hlavu státu".....měj se hezky...

    OdpovědětVymazat
  2. Podařilo se ti zachytit krásný západ slunce. Já pozorovala zapadající sluníčko v autě, cestou z práce. Jen se nedá dost dobře nafotit. Podél silnice je hodně stromů, které mi kazí výhled. Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari moc děkuji a přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  3. Jaruško, pěkně jsi změnila blog! a vítám krásné barvy na tvých fotografiích. Já jsem v tu dobu seděla v komisi a vítala voliče a zaškrtávala je.
    Za necelých 14 dní půjdeme na druhé kolo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji za pochvalu. Přeji Ti moc pěkné a klidné dny.

      Vymazat
  4. Jaruško, tak jako pokaždé nádherné fotky. 👍👍 Obloha na nich nabízí široké spektrum barev a mnohdy je až dramatická. Krásné nebeské divadlo.
    Včera jsem ho sledovala cestou do Rumburka, jeli jsme na hřbitov položit kytku a zapálit svíčku. Od narození mého táty včera uplynulo 100 let. Foťák jsem samozřejmě nechala doma.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc Ti děkuji. My teď nikam necestujeme i když jsme si zaplatili režijky ČD, ale stále jsme je ještě ve vlaku neaktivovali. Doufejme, že těch
      2 345,- Kč, které jsme za ně zaplatili, stačíme letos vyčerpat. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  5. Na mne působí tyto fotky jako oživení, protože často vidíme východy slunce (sama ho občas fotím), ale s těmi západy je to horší. Sama z bytu zapadající slunce fotit nemohu, kvůli zástavbě. Volit jsem šla asi v 19 hodin a chtěla jsem brát foťák, že udělám pár večerních fotek, jenže u nás pršelo, byla jsem ráda, že jsme to "profrčeli".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já sice východ i západ zatím ještě můžu pozorovat z oken bytu, i když už omezeně. Na focení musím vyrazit mimo obydlenou oblast a je to rok od roku dál, protože se tu v okolí hodně staví nové rodinné domy.

      Vymazat
  6. Sluníčko a mraky ti připravily krásné podmínky pro focení a ty jsi toho využila. Krása.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná procházka Jaruško a nádherné fotečky.🤩

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotografie západu slunce.U nás v pátek celý den pršelo o to bylo větší překvapení,že bylo v sobotu hezky.Ovšem v neděli ráno nás opět přivítal déšť.Hlídám mladým Fibinku a tak musíme i do deště.
    Jaru,hezký nový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuji. Tady je také počasí jako na houpačce. Ráno se zdá, že bude hezky a za hodinu je všechno jinak. Přeji ti moc hezké dny.

      Vymazat
  9. Járo, to je taková nádhera! Úplně cítím tu magii chvíle. Fakt krása!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, někdy se podaří vychytat tu správnou chvíli. Moc děkuji a přeji Ti hezké dny.

      Vymazat
  10. U nás toho slunce teď moc není, takže jsem se ráda na krásné fotky podívala.
    Dnes ovšem máme zatím nebe modré a slunce mává v tuto chvíli ze všech sil.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani u nás také ne. Dnes se po delší době den docela povedl, ale už hlásí sněžení. Tak uvidíme. Je leden a bílý by byl ten opravdový. Toto jarní počasí není moc dobré ani pro nás, ani pro přírodu. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  11. Nádherné fotky, u nás v pátek lilo děsně. Celý víkend zamračeno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, u nás nepršelo, ale zase foukal ledový vítr. Domů jsme dorazili pekně zmrzlí. Pršelo pak v noci. Moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  12. Jaruško zdravím, děkuji za komentáře, nádherná procházka a kouzelné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško zdravím děkuji za komentáře, dlouho mě nebylo byla jsem u vnoučků a syna v Irsku.Máš tady zase jako vždy parádní fotečky.U nás o víkendu byl hrozný vítr a dnes mi bratr říkal jak jel na Slovensko že už tam je opět sních. Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  14. Jarunko to je nádhera no u nás je vítr a ochladilo se vypada to na sníh na hoře na horách je vidím to tady ze zahrady opatruj se a děkuji za komentáře..♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško u vás už má zase sněžit. Tady je to takové chladné ale spíše jarní- zatím. Děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  15. Jaruško, to jsou opět nádherné záběry i západ sluníčka je přímo dokonalý jsi opravdu šikovná.👍 (◕‿◕) U nás o víkendu pršelo od pondělka máme sluníčko, ale šíleně od hor fouká je opravdu chladno. V pátek brzo ráno na mě mysli jdu na kontrolu pozadí očí no vůbec se netěším to zase bude něco. Velmi pěkně děkuji , za všechny milé komentáře a hlavně se opatruj myslím na Tebe. Když budeš chtít napiš mi jak jsi dopadla.🌹 🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji za pochvalu i za podporu. Do COP jedu až 15. února, tak že pak budu čekat, co bude dál...zda to bude dobré nebo mě bude čekat operace...nevím. Měj se pěkně.

      Vymazat
  16. Anonymní17/1/23 19:57

    Děkuji za virtuální návštěvu na mém blogu)))krásná fotoreportáž. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Jaruško super fotečky .A tet šup jak bude sněžit a všude bílo 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu díky. Sníh nám napadl, ale protože jsem ho uklízela tak už jsem na procházku nešla. Snad zítra...Měj se hezky

      Vymazat
  18. Jaruško, opět nádhera. Díky za reportáž. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní18/1/23 07:03

    Vija

    Krásné fotky, ráda se podívám na západ sluníčka, u nás není takhle fotogenický pro domy kolem. Ovšem v sobotu byl krásný východ u nás, fotit jsem nemohla, řídila jsem na školení. A to bylo také inspirativní. Měj hezké Jaru, a těším se na další fotky. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji. Já také z domova východ slunce nevidím. Musím vyrazit nahoru do luk. Západ zatím ještě z okna fotit můžu, ale jak bude sluníčko postupovat, tak se také schová za domy. Přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  20. Pátek třináctého a tak pěkně bylo. Fotografie oblohy se zapadajícím Sluncem jsou jak z katalogu nějaké cestovky.

    OdpovědětVymazat
  21. Krásná vycházka a opravdu skvostný západ slunce... člověka to úplně nabije, i takto na dálku a z fotografií... ☺ Krásný den přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  22. Dálší krásné fotky ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.