POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

01 prosince, 2023

Mrazivé ráno.

Konec listopadu a mrazivé ráno s teplotou -7°C mě neodradilo, abych si nevyrazila na ranní procházku za východem slunce. Teplé oblečení, boty a rukavice s ustřiženou špičkou jsou nutným doplňkem.

 Při východu slunce dostala krajina nafialovělý nádech a já si ty zajímavé proměny barev  při východu sluníčka opravdu užívala.






Sluníčko se prodíralo před  clonou z mraků a vytvářelo na sněhu zajímavé světlo.
Rybník  u rekreačního střediska Natura









Lužické hory jsou ukryté pod peřinou z oblaků

Pro mnohé je to jen zimní, studený pohled, však pro mě příroda plná krásy a zázraků.


Nechybí ani srnky. Je tu krmelec, ale prázdný a já nevím, jak se k němu dostat.
Pod sněhem je tam někde potok...


Ještě pohled z okna,  než se mi ohřál čaj. 
Ráno venku jsem si užila a těším se na dalšé procházku zasněženou krajinou.

44 komentářů:

  1. Jaruš,nádherné zimní fotky,vycházku jsi si užila.Máš štěstí,že máš kam chodit do přírody.Přeji hezký adventni čas.

    OdpovědětVymazat
  2. Járo, na tvé fotky jsem se moc těšila. Ty můžeš jít a dostaneš se i pěšky do přírody, do volné krajiny a já se opravdu kochám. Úplně cítím ten vzduch...
    Děkuji a přeji příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Přeji ti krásné dny adventu.

      Vymazat
  3. Jaruško. Tolik sněhu u nás není. Sníh s sluníčko, modrá obloha...prostě nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji za milý komentář. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  4. Krásné fotky. Taky máme hodně nasněžíno, Krajině to sluší. Jen jsem líná takhle ráno vyjít s foťákem a to jsem v přírodě co by dup.
    Ach kdyby bylo takhle o Vánocích, protože o těch už poslední roky jsem si mohla nechat jen zdát.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná procházka, sníh se třpytí, sluníčko se dere ven a zvířata jsou na snídani. Pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář a přeji Ti krásné adventní dny.

      Vymazat
  6. Járo, kouzelné fotky. Zasněžená krajina má jinou atmosféru, ale stejně krásnou. I u nás je hodně sněhu, padá od včerejšího večera. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, přímo pohádkové fotky! Měj pohodovou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji a přeji ti krásné adventní dny

      Vymazat
  8. Anonymní3/12/23 07:39

    Miluji zimní zasněženě fotky. Díky za ně)))
    Přeji hezký začátek adventu.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji a přeji ti krásné adventní dny

      Vymazat
  9. Opět krásná procházka. Dnes bych stihla ranní procházku, než vyšlo sluníčko, ale společnice mi spala a bez ní nechodím. Snad ještě nějakou procházku zvládneme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari, moc děkuji a přeji ti krásné adventní dny

      Vymazat
  10. Nádherné fotky Jaruško, u nás napadlo strašně sněhu, nešla nám 8 hodin elektrika, Doma už mi byla zima ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji. U nás letos naštěstí vše v pohodě. Ale je tu nové vedení a to možná pomohlo. Měj se pěkně.

      Vymazat
  11. Je to krásné, ale ... když si odmyslím ty problémy řidičů na silnicích, dnes jsme se bavili - až to všechno ztaje, to budou asi záplavy. Takže se omlouvám, když to vidím i z této strany.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, u nás jsme byli kromě loňska, na takovou nadílku každý rok zvyklí a většina řidičů v tom umí jezdit. Pokud bude sníh tát normálně, tak si myslím, že žádné povodně nehrozí. Naopak se doplňují spodní prameny vody, protože na sněžilo na zem, kdy ještě nebyla zmrzlá a ta to stačí vsáknout.navís sníh před mrazem ochrání zemědělcům ozimy, mráz pak naopak pomůže zničit plno skůdců. Já to vidím spíše pozitivně, protože takové zimy bývaly za měho dětství.

      Vymazat
  12. Nádherná pohádková zima a úžasné fotografie:) Máme také dost sněhu :-) Děkuji Jaruško za všechny komentáře opatruj se a přeji celé Tvé rodince krásnou první adventní neděli♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivekot moc děkuji a přeji Ti krásné adventní dny.

      Vymazat
  13. báječné! zimní pohádka, a to máme ještě podzim...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zimní pohádka. Děkuji a přeji krásný advent

      Vymazat
  14. Anonymní3/12/23 18:31

    Lezarts
    To je změna díky sněhu! Hezky se na to kouká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko hůavně se schová spousta špíny, které pak zase vyleze při jarním tání...krásný advent Ti přeji.

      Vymazat
  15. Jarunko moc hezké fotečky a obdivuji že do toho mrazu jsi ráno vstávala popřeji krásný advent opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji a přeji ti krásné adventní dny

      Vymazat
  16. Járo, hezké fotky a máš můj obdiv, že se ráno vypravíš. Já jsem sedmispáč, takže ranní slunce znám jen z vyprávění :D (nebo z cest do práce ;-)).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc děkuji. No teď asi bude nějaký čas pauza a nedostanu se nikam... Přeji ti krásné adventní dny

      Vymazat
  17. Milá Járo, jak víš, obdivuji tvoji neutuchající sílu jít za každého počasí ven a tu parádu nafotit a nám to tady naservírovat. Krása. Jo, když jsem tam bydlela a napadlo hodně sněhu a dceru jsem do školky musela nosit k silnici na zádech, to jsem vrčela. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji za milý komentář. Také si pamatuji, když jsme bydleli ještě u Zámečku, že jsem tahala kluky do školky na takových "bobosaních" a bez vysokých kozaček bych do města ani nedošla. Navíc se v té době ani moc nenosily dlouhé kalhoty, tak že celou zimu v sukních...brrr.Hezký večer Jiřinko.

      Vymazat
  18. Jaruško zdravím, za komentáře moc děkuji. Také máš můj obdiv za Tvůj elán s jakým vyrážíš za každého počasí do přírody. Díky tomu se mohu kochat Tvými nádhernými fotkami. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji a pochvalu. Měj se hezky

      Vymazat
  19. Ahoj Jarunko, máš tu překrásné fotečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni moc děkuji a přeji Ti krásný advent

      Vymazat
  20. Ahoj Jaruško ten tvůj elán je neskutečný, máš můj velký obdiv ale ty fotečky co nafotíš jsou překrásné. Díky za ně to je jak pohádka,přeju hezký advent a další týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko moc děkuji. Jen ten sníh už roztál a ta krása zmizela během několika dní. Ale zima teprve začíná, tak určitě ještě bude co fotit. jen abych na to měla čas...Máme teď složité období...ale věřím, že bude lépe.

      Vymazat
  21. Zdravím Jaruško, parádní pokoukáníčko. U nás už sníh není ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji. U nás také ne. Jen sem tak hromádka špinavého...Měj se moc pěkně

      Vymazat
  22. Překrásné zimní fotky, u nás už je po sněhu Komentíky padou asi do spamu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško děkuji. Já teď na počítač nemám čas a tak se na to podívám, až se tam dostanu. Jinak nakukuji jen na mobilu.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.