POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

30 dubna, 2020

Papoušek červenokřídlý

30. dubna 2020, Rumburk
Dnes ráno se mi podařilo odchytit papouška červenokřídlého.
Má kroužek na levé nožce.

Majitel už se ozval.




Večer po dešti...
 Ráno...


16 komentářů:

  1. Týýý jó Jaruško, ty máš zážitek, paráda. Je nádherný. No ještě, že se vyznáš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavní je, že se našel majitel. To není papoušek do klece jako je například andulka nebo korela, ale do voliéry. Majitel mi za odměnu nabídl korelu, ale manžel doma už nic živého nechce, tak jsem ji musela odmítnout i když já bych hned běžela koupit klec a přijala ji...ale musela jsem se jí vzdát. Nemůžu mít všechno...

      Vymazat
  2. Už jsem ti na tvém druhém blogu "vysekla poklonu".
    Já bych jako lovec selhala. :-D
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem ji slyšela pár dní, ale zahlédla až včera. V noci jsem ji chodila kontrolovat a dnes odchytila. Už je v bezpečí.Jinak by ji mohly zabít straky nebo havrani či kavky. Majitel už se našel a čekám, až si pro ni přijede.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, to je zážitek - chytit papouška - a ještě ho předat do správných rukou.
    Přeji ti pohodový jarní víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se majitel hned našel a papoušek je zase doma ve svojí voliéře.

      Vymazat
  5. Jaruško, krásného tuláka jsi ulovila. :) A vypadá spokojeně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No moc se jí v kleci nelíbilo. Pořád pospávala, ale asi proto,. že byla vyhladovělá a vyčerpaná a u nás se konečně v klidu nabaštila.

      Vymazat
  6. No to je úžasné, já bych nic nechytla :-)
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se na to musí se lstí, jako jsem to udělala já, ale to je na celý dlouhý článek...

      Vymazat
  7. Super fotky a bezva, že jsi ho dokázala chytit Jaruško*******

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je krásný a dostal se do dobrých rukou.Ty máš s něma zkušenosti,já bych ani nevěděla,jak ho chytit.Tak hlavně,že je už u majitele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně se ještě tentýž den zjistilo, komu patří a majitel mě hned kontaktoval a večer si pro něj přijel. Měla jsem tu původně i odkaz, kam se má majitel ozvat, ale už jsem to smazala. Děkuji za komentář a přeji krásné dny.

      Vymazat
  9. Jo nádheráááááááááááá to jsi šikovna že jsi ho zachránila určitě majitel měl radost
    Jarunko moc zdravím obrázky nádherááááááááááááááááááááá*******už je mi lépe no musím se šetřit mám tady dcerku tak mi pomáha má ošetřovné na syna jak nechodí do školy tak je tady u nás ..to je fajn že všechno udělá ..

    OdpovědětVymazat
  10. Jééééééééééé, Jaruško to je krásný papoušek a přímo tleskám jsi fakt papoušková mamina, majitel určitě byl rád a snad i odměnu Ti nějakou dal hi,hi.♥♥♥ Já na PC nechodím jsem raději venku, měli jsme i pohřeb úplně jsem bez energie nic mě nebaví.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.