POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

18 června, 2020

Liška ve městě

18. června 2020
Pršelo a já jsem pozorovala z okna pruhy deště. 
Najednou se ozval křik slepic ze zahrady od sousedů a zjistila jsem,.
že je nahání liška.
Přeskákala až na naši zahradu a pak se vracela zase zpět 
a honila další slepice. Dokonce lezla i do kurníku.
 Na naší zahradě, kam liška odbíhala
 Snadno přeskočila plot a už šla po slepicích.




 Tady běžela ke kurníku. 

Zase zpátky u nás na zahradě. Několikrát se ještě vracela. 
Na moje volání liška nereagovala. Jít ven a vyhnat ji,  jsem se docela bála.
Překvapilo mě, že se dostala až k nám.
Dnes jsem na lišku sousedy upozornila. Nebyli včera doma a večer našli mrtvé dvě slepice. Ještě že jich liška nestačila zničit víc. Jsme téměř městě a tak odstřel lišky není možný, jedině odchyt do pasti.
---
Omlouvám se za zhoršenou kvalitu fotografií.
 Hodně pršelo,  a navíc mě zlobí objektiv foťáku 
a dělala jsem i výřezy, protože to nechtělo vůbec ostřit.

14 komentářů:

  1. Jaru no to je teda bomba ta liška kam až vlezla že ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem byla překvapená, že se dostala až sem, skoro do města. Měla jsem obavy jestli nemá vzteklinu, když se odvážila tak daleko od lesa.

      Vymazat
  2. Jaruško, stejně jsi pohotová fotografka a lišku v deští se málokomu povede takto zachytit. :) Možná je zvyklá na lidi, že šla tak blízko,nebo i vztekina je též pravděpodobná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že na lidi zvyklá není, ale dohnal jí hlad a potřeba něco sehnat pro mláďata a fakt, že v dešti lidi venku nejsou. Děkuji za komentář

      Vymazat
  3. Jaruško to jsi měla zážitek. Byla na lovu.Takto přišla o všechny slepice před měsícem neteř. Liška úřadovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šla jsem sousedy na lišku upozornit a zjistili, že stačila zakousnout dvě slepice. Ostatní stačily utéct. Teď už si to ohlídají.

      Vymazat
  4. Jaru,to tedy koukám.Parádně jsi ji nafotila.A vy máte panelák oplocený a ona si přeskočí plot.To by mě vůbec nenapadlo,že se dostane liška do města.To se může zase vrátit a dílo dokoncit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na to také koukala jako blázen, jak přeskočí plot...Původně jsem si myslela, že to je rezatá kočka...

      Vymazat
  5. Jaruško ,jsi fakt ve focení 👍borec nakonec👀👍ale nejen na focení,👍a já tobě můžu za vše
    děkovat🌺🌼přeji vše dobré🍀🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Jarko, to se taky divím, že má tu drzost - odvahu jít až tak blízko a ještě ve dne. Nafotila jsi to pohotově.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu děkuji. Měla jsem foťák kousek od sebe na stole a hlavně jsem se šla podívat, proč ty sousedovic slepice tak křičí...

      Vymazat
  7. Járo, jsi opravdu pohotová a liška byla sportovní typ, takhle vysoko skočit. Bráchovi kdysi taky zadávila slepice, ale plot podhrabala a slepice odnášela pryč.Nám kdysi zase slepice zakousl hranostaj, ale v zimě, v noci a v kurníku.
    Tutově podobnou reportáž nikdo nemá!!!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Přesně to se stalo mě, ohradili jsme pro slípky kousek zahrady,jsme na konci, pak jsou jen pole a louky. V pátek 13.6. večer se mi nevrátily všechny do kurníku , dvě jsem našla mrtvé a dvě zmizeli. Pak byl klid. Ale 20.6. byly mrtvé dálší 3 slepice , 1ks za 240 kč. Tak syn tam dal na noc kameru. V noc do výběhu přišla na návštěvu liška , bylo tam vidět jak se chystá přeskočit 2 metr. plot, pak už bylo vidět jak je uvnitř ohrady a odnáší si mrtvou slepice. Pak tam přišla kuna, potom ježek a nakonec kočka. Zbyly mi už jen tři slípky a kohout. Nemám zdání co mám dělat. Dnes jsem je pustila znovu ven a hraje jim tam rádio Kiss na plné pecky. Mladí odjíží do Italie a nyní má syn audit a tak nemá čas to řešit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.