POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

17 července, 2020

Motýli

Na výletě v Úštěku jsem také fotila motýly
 hlavně při cestě z hradu Helfenburk, 
kde jsme procházeli lesem s částí mokřadů.
 Bělásek řepkový na levandulích před jedním domem ještě při cestě ke kostelíkům.

Žluťásek řešetlákový
 Babočka admirál

 Perleťovec prostřední
 
  Babočka bílé C





 Perleťovec velký je opravdu kus motýla...  





 Babočka paví oko

 
 
 Soumračník metlicový

 




 Okáč prosičkový

Okáč bojínkový

20 komentářů:

  1. Prima víkend Jaruško, fotky jsou parádní ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná sbírka motýlů, Jarko.
    Měj pěkný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško,jako vždy -není co dodat ,jen se kochat🌼🌺🌞

    OdpovědětVymazat
  4. To je neuvěřitelné,co máš nafoceno motýlů.Já jsem v týdnu po dlouhé době nafotila okáče.Ještě se musím podívat,jaký je to přesně.Jinak bělásků je u nás a v okolí hodně,ale nic jiného.
    Motýlci jsou krásní

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotečky Jaruško 🌼🌹🌼🌼🌹🌼🌼🌹🌼

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, Jaru, krásnééé...♥

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná várka motýlů. Připomnělo mně to, jak jsem je v dětství pozorovala ležíc ve vysoké trávě:-)

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou opravdu moc pěkné fotografie!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera! tak tohle se mi líbí moc! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji moc za všechny komentáře

    OdpovědětVymazat
  11. No páni tak to je paráda a moc jsi mě potěšila jelikož motýlci letos jsem neviděla :-( Děkuji za příjemné pokoukání fakt mám radost♥♥♥Opatruj se Járo!;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jarusko bomba krasne fotecky 🌹

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.