POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

16 července, 2020

S rosou











 

 













10 komentářů:

  1. Járo, klobouk dolů! to jsou snímečky. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji za pochvalu a PŘEJI KRÁSNÝ VEČER

      Vymazat
  2. Jaru,nádherné kapičky.Ale jak je drobounká rosa kolem fialových lístků,to jsem u nás nikdy neviděla.Ono tady moc neprší a není ani ráno žádná vlhkost.Škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji. Rosa na lískách šťavelu mě také překvapila i ty miniaturní na chloupcích květů rozchodníků..Ještě by to chtělo mezikroužky, aby se daly pořídit větší detaily. Teď jsem dostala k svátku UV filtry a jednu sluneční clonu mi syn koupil v Praze. Druhou koupil moc velkou a musí ji vyměnit, tak snad mi ji příště přiveze. Přeji Ti krásný večer a pohodové dny.

      Vymazat
  3. Jaruško, to jsou opět skvělé fotečky. Ty kapičky to je velká krása 💞🌻🌺🌼🌹🌼💕

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Jaru, kráásné fotky. Mořila jsem se s blogem a moc daleko jsem se nedostala...děs, písnu ti,jdu do peří...dobrou...♥

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jaruško ,prostě kráááása👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásné fotky 🌼🌹🌼🌼🌹🌼🌼🌹🌼

    OdpovědětVymazat
  7. Jarunko krásné fotečky jako vždy zdravím ******************

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.