POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

05 července, 2020

Výběr z procházky

1. července 2020
Brzy ráno jsem vyrazila na procházku, ale jen na chvíli.
Pár fotek jsem vybrala jen tak pro vzpomínku na krásné slunečné ráno.



Bodlák a Lužické hory


Sluníčko se už vyhouplo docela vysoko a to je ráno šest hodin.
Místy je tráva vyšší než já...

Zapomenutá pampeliška


Sluníčko v kapkách


Okáč luční...Koukáme na sebe zblízka
Námluvy brouků zlatohlávků
Kněžice páskovaná

12 komentářů:

  1. Nádherné fotografie i s rosou Jaruško***********

    OdpovědětVymazat
  2. Járo, koukám s pusou dokořán, jak se s novým aparátem kamarádíte, jde vám to skvěle.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji za pochvalu. Ještě se sním učím se zkouším, co se dá...Přeji krásný sváteční den.

      Vymazat
  3. Jaru,to si užíváš nového foťáku.Když jsem ho měla já nový,tak jsem také pořád chodila a všechno fotila.Bylo to prostě úplně něco jiného.Po pěti letech už mě to přešlo,už tak znám a vím,co vše mohu.Kapičky máš nádherné i to sluníčko se ti úžasně povedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško máš pravdu. Hlavně je jiné nastavování než v kompaktu, i když to byl NIKON s manuálním nastavováním. A tak zkouším a tím se učím, abych pak fotky z výletů měla aspoň trochu ke koukání.Přeji Ti krásný a pohodový sváteční den.

      Vymazat
  4. Jaruško, opět parádní fotečky 🌞🍹💗🍊💕🍹🍓

    OdpovědětVymazat
  5. Jarunko samou nádheru tady máš a novej fotak tak si ho uživej ty kapky jsou nádherné******************************zdravím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji. Stále se s ním učím. ještě neumím nastavovat. Je to složitější, než u kompaktu. Hlavně je těžší do ruky, zvláště s tím větším objektivem. přej ti krásné a
      klidné dny.

      Vymazat
  6. Krásné fotky! Moc se mi líbí ty kapky na trávě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.