POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

27 června, 2020

Makra

Zkoušela jsem po ránu nafotit rostliny novou zrcadlovkou NIKON D 5600. Ještě mi to moc nejde a tak prosím omluvte o něco horší  kvalitu.
Teprve se učím a ještě potřebuji koupit větší objektiv...






















 





















 

























 







 









16 komentářů:

  1. Teda Járo, já před tebou smekám! Modelkám se pěkně ježí chlupy!
    A dobře jsi investovala do foťáku, bude na co koukat.
    Moc tě zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, to je velká krása. Já nejsem odborník na focení, ale fotky máš dokonalé. Koukala jsem, že jsi fotila Čistec, mám ho také a docela se mu v květináči na lodžii daří. Užila jsem si Tvojí sbírku květinek 🌞🐝🍓🥀💐🍓❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čistec mám na zahradě, je to takový plevel a dost se rozrůstá, ale je takový jemný a láká k pohlazení. Také si jej odeberu před dům. jinak mám plno skalniček a to nevím, kam pak po skončení pronájmu zahrady přesadím... Asi si udělám ještě jeden záhonek u plotu . Děkuji za komentář

      Vymazat
  3. Jedna kytka za druhou a pěkně z blízka !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško zdravím a přeji krásný den fotečky nádherááááááááá jako vždy máš to moc hezké ta červena květinka je nádherná neznám ji co to je a hezké léto přeji a hodně foteček budu se zase těšit ..************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško děkuji za komentář. Nevím, kterou červenou myslíš. Ty první jsou skalničky a ta níže, to je verbena.

      Vymazat
  5. Milá Jaruško,fotečky jsou prostě úúúúžasné, jsi borec nakonec👍👍👍👍👍👍👍👍krása, až srdce jásá ,nad tou nádherou. A tobě moc děkuji za vše co jsi pro mně udělala a hlavně cenné rady.Přeji Ti krásné zážitky a momenty při focení 🌞👀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji za ta krásná slova. Ráda jsem pomohla, vždyť víš...

      Vymazat
  6. Jaru,nedokážu to tak posoudit,zrcadlovku s kompaktem,ale fotky máš pěkně ostré a kontrastní.Určitě jsou výraznější než kompaktem.I když je to všechno o nastavení.Líbí se mi moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji. Ještě uvažuji o koupi mezikroužků, a většího objektivu, ale musím si na to naspořit, tak že zase příště.

      Vymazat
  7. ahojky Jarka.... nádherné fotky a tie krásne kvetinky paráda***********************

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško, překrásné fotografie, pastva pro oči a líbí se mi moc :)

    OdpovědětVymazat
  9. Překrásné záběry květin ******

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.