POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

07 října, 2020

Podzimní květy

K nejkrásnějším podzimním květům patří jiřinky



Astry vysoké také se jim říká někdy listopadky.
Jahůdky stáleplodící už nedozrají.



Měsíček lékařský
..a při sluníčku

Sedmikráska
Tento kvítek pojmenovat neumím. Buď semínka přinesl vítr nebo nějaký ptáček.
Oranžová barva je však zajímavá.

23 komentářů:

  1. Járo, to je krásy! U nás se říkalo podzimky nebo listopadky chryzantémám, ale je možné, že to bylo špatně.Já mám strašně ráda ty velké chryzantémy, stačí jedna a vydrží dlouho a nadělá parádu.
    Ahojky, Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Toto jsou prý trvalky astry vysoké. Chryzantémy to nejsou určitě. Ty jinak voní... Měj krásný den.

      Vymazat
  2. Jaruško to jsou krásné jiřiny moje mamka měla vždycky také spoustu barevných .I další kytičky jsou nádherné...

    OdpovědětVymazat
  3. wau Jarka to sú krásne kvetinky 1***************************

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné květy, líbí se mi Jaruško ⚛ ☼ ⚛

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím si, že k nejkrásnějším podzimním květům patří vše, co vyfotíš. :D Ten měsíček se mi líbí obzvlášť.

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, opět nádherná podívaná. 👍👍👍 Ty kapky vody, či ranní rosu jsou navíc bonus.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné Jiřinky aj kapičky opět dokonalé, děkuji za pěknou podívanou.Opět komentáře mizí fakt mě to už nebaví když mám problémy se psaním :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Ty Jiřinky jsou nádherné!! A samozřejmě i ten zbytek! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jaru , opět úžasné fotečky

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné květinky.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji a přeji Ti příjemný den.

      Vymazat
  11. Moc hezké květinky krásně nafocene jiřinky jsou vždy krásné na podzím *********.🌹 💖💐🌺 👱

    OdpovědětVymazat
  12. PŘEKRÁSNĚ NAFOCENÉ KVĚTINY JARU ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.