POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

24 listopadu, 2020

Mrzne

 Po ránu mrzne, ale v trávě a mechu před domem rostou drobounké houbičky. Na focení jsem si musela pomalu lehnout do trávy. Ale co by člověk pro fotografii neudělal že?!















Sedmikrásky potěší svými květy i v zimě.
Na záhoně mi ještě kvete měsíček lékařský.
*******
Přeji příjemné dny.

39 komentářů:

  1. Jaruško super fotecky co dokážeš naji a vyfotil je úžasné ⚘📸

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško tak to je nádheráááááááááááááá děkuji ..zdravím

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, jako vždycky - úžasné fotky!
    Děkuji a přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, jako vždy moc povedené fotečky. Ty houbičky jsou kouzelné.
    Jak píšeš, co by člověk pro hezkou fotku neudělal. Znám to, když fotím panenky v přírodě, tak musím také k zemi a někdy se pak těžce vstává. ;-)
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško krása... hezké ráno.

    OdpovědětVymazat
  6. Já to říkám, Járo, pořád, že by byl hřích ti nekoupit fotoaparát!Tebe by měl oslovit časopis o přírodě! Krásné fotky a hlavně, co je ještě k vidění v listopadu!Rozesílám všem známým!!!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko děkuji moc...Také mě ty houbičky překvapily. Hlavně jsou jejich hlavičky menší než koruna, některé jako nehet malíčku...

      Vymazat
  7. Jaruško to jsou překrásné fotečky jako v pohádce...no tak hlavně aby jsi nenastydla hihi šikulka díky za tu krásu a měj prima den.♥🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady jsem ještě byla v pohodě, ale nastydla jsem o den později...cestou z města. Děkuji moc za komentář Ivetko.

      Vymazat
  8. Jaruško, to jsou nádherné fotky. Úžasné detaily malinkých houbiček, některé už jsou ojíněné.
    Krása, až se tají dech.👍💕👍
    Měj krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji. Mně také v té nízké trávě houbičky překvapily.

      Vymazat
  9. moc krásné záběry Jaruško

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško to jsou krásné fotečky, ty houbičky jsou parádní ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, moc ráda jsem si je prohlédla :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je jako z pohádky!
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. ahojky Jarka krásne fotky a tie huby nemajú chybu sú nadherné************************

    OdpovědětVymazat
  14. oc se mi líbí ty detaily na listech, velmi pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná námraza.U nás byla jednou a teď ač je pořád na nule už ne.Ale také už není mokro i když je pořád mlha.Není co fotit.
    Jaru,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  16. krásné záběry, fotky jsou velmi povedené, Jarunko*************

    OdpovědětVymazat
  17. Moc příjemné fotečky a barevné, kouzelné na listopad.
    Děkuji, Jaruško, za potěchu oka.

    OdpovědětVymazat
  18. Krásně zachycená příroda a námrazou a houbičkami Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Úžasné. Tyhle fotky miluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc Maruško. Já takové záběry také ráda vyhledávám.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.