POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

29 listopadu, 2020

Strakapoudi a pěnkava obecná

 Venku padá první sníh a před okny se objevil párek strakapoudů velkých a pěnkava obecná.

Strakapoud velký - samička. Nemá červený flíček na hlavičce.

Sameček je větší a má na hlavě   červený flíček



Pěnkava obecná
Kvalita je horší, protože sněžilo a je to foceno přes sklo okna.
Rozkvétá mi vánoční kaktus. Zatím má jen dva květy, ale raší další poupata.
Krásný zbytek první adventní neděle.


16 komentářů:

  1. Jaruško, krásné fotečky. Květ kaktusu s kapičkou super. Hezký advetní čas ve zdraví přeji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotečky. Koupila jsem si bílý vánoční kaktus a ten můj letitý má také poupátka.
    Měj hezké adventní dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško krásné fotečky.Vánočnį kaktus mi také kvete.Přeji ti krásný advent...🎄🎄🎄

    OdpovědětVymazat
  4. Máte to tam ptačí ráj! Já ty moje opeřence nevyfotím ani za nic.Na balkon létají, ale zatím jich není mnoho. Kaktus je moc hezký. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní fotografie se ti podařily.Já nevím,kde ti ptáčkové u nás jsou.Jenom pár sýkorek chodí na krmítko,nevidím ani kosáky.Sice moc u okna nejsem,ale občas nakouknu.Uvidím přes zimu.
    Měj hezký adventní čas

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky - ráda se takhle učím ptáky. Měj se hezky. Marie

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško krásný fotografie jako vždycky šikulka a květ kaktusů je super jak je tam ta kapka🎄😘

    OdpovědětVymazat
  8. Kouzelné fotky, Jaruško! Jsi skvělý pozorovatel. Strakapoudy jsem před lety pozorovala z kuchyňského okna, stála tam stará hrušeň...
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné fotečky Jaruško

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné fotky, Jaru. Přeji pěkné, klidné dny...dobrou...♥

    OdpovědětVymazat
  11. Máš to moc hezké a také mi kvete kaktus hezký večer..

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné záběry líbí se mi❄⛄

    OdpovědětVymazat
  13. ahojky Jarka.... nádherné fotky ako vždy *******************

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji moc za všechny komentáře

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.