POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

19 dubna, 2024

Na záhonku mi to kvete...

 Před naším bytovým domem máme záhonky o jeden z nich pečuji já a takto krásně mi to teď kvete...

Koniklec mám ve třech brvách...

 



Tyto skalničkové tulipánky mám také moc ráda.
Objevila jsem na záhonku i tento hyacint. Vůbec nevím, kdy jsem ho tam vysadila.


Letos jsem přikoupila ty plněné sedmikrásky.
Modřence arménského mám na záhonku hodně a tak je po odkvětu proberu. 
Jiřinko, těš, se, budeš mít cibulky...
Srdcovka zdobná
Plicník lékařský. Vím, že je to plevel, ale mně se líbí jeho vícebarevné květenství, tak jej na záhonku nechávám.
Kamzičník rakouský



48 komentářů:

  1. Jaruško, krásné kytičky vám na záhonku kvetou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, záhonek je moje radost od doby, co už nemáme zahradu. Tak mám aspoň ten záhon před bytovým domem, kde se "hrabu" v hlíně. Děkuji za komentář a přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  2. Jaruško, to je krása. Koniklec je super. Nádherná pastva pro oči. Zahrádka záhonky tam se tomu daří mnohem lépe jak v květináči. Hezký víkend ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já ty koniklece mám moc ráda. Jejich květy jsou nádherné. Děkuji za komentář a přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  3. Jaruško, to je nádherné a to jsem ten záhon nedávno viděla na vlastní oči. Už se těším! Kamzičníky jsem měla na záhonu také, ale záhadně zmizely a záhadně se objevily na pozemku o jednu ulici vedle, asi je přenesl anděl jako Loretánskou chýši. Jiřina z N.
    Pošleš mi to, prosím, i se čmelákem? nebo já si raději dojedu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy budeš mít připravené cibulky modřence. Už odkvétá.. Kamzičník mám malý, také byl velký, ale nějaký pes ho loni nohama vytrhal a polámal a půlka ho zašla, tak mám teď jen takového chudáčka. Snad se zase rozroste. Hezkou sobotu ti přeji.

      Vymazat
  4. Jaru, kvete ti to na záhonku moc hezky. Ty skalničkové tulipánky máme na chalupě taky a letos vykvetly hodně brzo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Staňo také je vše letos brzy vykvetlé. Jak zavadnou cibuloviny, nebudu tam mít nic. Budu muset pořídit nějaké letničky a vyplnit pak prázdná místa. Měj se moc hezky .

      Vymazat
  5. Jaruško to je krása,paráda můžu se fotečkama pokochat máš fajn že o tak krásný záhonek pečuješ. U nás málo kdy je vidět před bytovým domem záhonky lidé na to spíš kašlou. Tak maximálně u soukromých baráků za městem nebo zahrádkách kdo má. No ti mladí co u nás chodí by to poničili jako i když třeba něco vysadí jen na kruhový objezd třeba město město.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, to je škoda. Tady u domu problém nemáme, ale v městském parku loni někdo ukradl čerstvé vysazené stromkové růže...ty by mi ani na zahradě nedělaly radost. To nechápu, že si někdo dovolí. Měj se pěkně.

      Vymazat
  6. Krásný barevný záhon a hezké fotky!! Přeji pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné detaily, Járo!
    Prostě jaro!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Měj se moc a moc hezky. Pohlazení Aaronkovi.

      Vymazat
  8. Krásně ti to kvete, líbí se mi sedmikráska jakou má něžnou barvu. Krásný víkend přeje a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a také přeji pohodový víkend.

      Vymazat
  9. Je vidět, že o záhonek pečuješ pečlivě. Kvete Ti to krásně a zrovna tak krásné jsou Tvoje fotky.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji Ti krásnou sobotu.

      Vymazat
  10. Anonymní20/4/24 10:57

    Lezarts
    Máš tam hezké pozdrav jara Járo:-)!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jaruško, tak to je nádhera.

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško, překrásné fotky jarního kvetení, opravdu moc povedené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko moc děkuji a přeji Ti krásnou sobotu.

      Vymazat
  13. Koniklece mám taky moc ráda, proto jsem si jich hromadu nakoupila. Občas mi nějaký zničeho nic zajde, tak si holt dokoupím nový. Letos nemám červený. Ale pro změnu jsem si vloni koupila růžový. Ale ten červený taky bude, jak se znám ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy díky, já jsem také letos dokoupila ten nafialovělý a doufám, že vydrží. Já prostě u "Květinky" na jaře také neodolám a vždy něco koupím...Jak odkvetou jarní květy a cibuloviny, tak budu nakupovat letničky. Jen aby mi je zase nesežrali slimáci jako loni, tak už tam teď mezi květiny sypu logr z kávovaru a aby nebyla zem kyselá tak přidávám hnojivo.....

      Vymazat
  14. Járo, ty koniklece jsou opravdu moc hezké. Doufám, že se na tu krásu můžeš dívat i z okna, aby sis to užila 😊 Plicník na zahradě také máme a že je to plevel mi vůbec nevadí. Přeji hezký víkend, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Ano, z oken na to vidím...a v létě si dám pod okna lavičku a mužu tam háčkovat nebo si číst...Přeji Ti krásnou sobotu.

      Vymazat
  15. Jaruško, krásně ti to kvete. 👍👍👍 Koniklece jsou nádherné, jezdívala jsem je obdivovat do Národní přírodní rezervace Koda. Na zahradě je nemáme. Hyacinty a tulipány kvůli horkým dnům už letos odkvetly. A modřence? Těch bych se ráda zbavila. Kdysi před lety mi dala kamarádka dvě cibulky a já byla nadšená. Teď jsou všude, rozlezly se do trávníku a záhonky už jsou jen samý modřenec. Jak já tehdy mohla být nadšená? 😲
    Měj hezké dny. 🍀🌷

    OdpovědětVymazat
  16. Alenko mám to stejné. Letos budu cibulky probírat a také jich dost rozdám...něco nacpu do luk, kam se chodím toulat...Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  17. Jaruš, moc hezké fotky jsi pořídila na zahrádce. Také se už léta starám o záhonek před domem, vím, co to obnáší. Je fajn, že ta práce tam chytla i mého přítele, tak tam občas jdeme oba a máme radost z toho, když tam něco vyraší a vykvete. Letos jsme zasadili 15 nových tulipánů a 5 narcisů. Modřence mám taky a zatím je to pěkné "kolo", tak mi to nevadí. Nakonec, než neudržovaný trávník, tak raději pár modřenců, ne? Zeptám se, používáš na ty květiny nějaké hnojivo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani zdravím. Ano kupuji buď granulovaný kravský hnůj nebo tekuté hnojivo Biopron nebo tak nějak se jmenuje, které přidávám do zálivky, ale teď si nemůžu vzpomenout na přesný název. Musela bych běžet do garáže...Měj se moc hezky.

      Vymazat
  18. Jaruš,máš nádhernou minizahrádku,dělá radost Tobě i ostatním obyvatelům.Také vzpomínám na naši zahradu i skalku na chatě,bohužel je to již vzpomínka.Tak při procházkách se již kochám kytkami v okolí.Ať se Ti daří Tvým kytičkám...🌼🌺🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Evi a přeji krásný večer a hezkou neděli.

      Vymazat
  19. Nádherné květy. Ani jsem nevěděla, že koniklec může být takový chlupatý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari moc děkuji a přeji Ti krásnou sobotu i neděli.

      Vymazat
  20. Jaruško máš moc hezké kytičky, dělají Ti radost viď. Taky to miluju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni ano. Od té doby co jsme zrušili pronájem zahrady, tak mám pro radost aspoň záhon, který dělá radost všem.

      Vymazat
  21. Jaruško zdravím, překrásné fotečky a kytičky, potěšila jsi oko i srdíčko ♥

    OdpovědětVymazat
  22. Jaruško, to je nádherná přehlídka květin. Máš jich tam tedy docela hodně. Rozhodly se letos kvést skoro všechny najednou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško máš pravdu, že to vykvetlo snad všechno najednou. Modřence budu muset hodně probrat, protože se hodně rozmnožily. Děkuji a přeji krásnou neděli.

      Vymazat
  23. To je nádhera, příroda je čarodějka. 🌸
    Můžeme něco použít sem? https://klubumelcu.blogspot.com/2024/03/jarni-vyzva-1-2024.html?m=0
    Bez svolení nic nepřidáváme, to se neboj, ale máš opravdu nádhernou tvorbu. Jestli chceš můžeš nám celkově poslat něco na náš email klub.umelcu@gmail.com
    Budeme rádi 🤗😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a zájem o mé fotografie. Budu vás kontaktovat po emailu.

      Vymazat
  24. No páni, Járo to máš moc krásné jak ti to kvete, je vidět že se hezky staráš o květinky opravdu se zde kochám♥ Je šílená zima máme i přízemní mrazíky ale o víkendu má být zase vedro hihi.To jsou hrozné skoky hlavně tyto změny mi nedělají dobře :-/ Děkuji velmi moc za hezké přáníčko i že jsi na mne nezapomněla. Opatruj se a přeji krásné dny aby jsi mohla na té lavičce u domu sedět a relaxovat :-)🌹🌺🌼

    OdpovědětVymazat
  25. Ivetko moc děkuji za milý komentář. U nás také po ránu mrzne, včera tu byl ráno i napadlý sníh. Fotit jsem ale nešla, protože jsem se chystala k lékařce. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  26. Jarko, moc hezky ti to kvete. A plicník lékařský není přece plevel - už jen s tím jménem. Mám ho také a rozhodně nechávám .-) Máš krásné fotografie krásných kytiček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Leni. Já jsem si ho na záhon přinesla z cesty na Dymník, kde roste u potoka. Je ho tam plno. Věděla jsem ho i na bývalé skládce stejně jako podběl.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.