POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

20 listopadu, 2020

Podzimní ráno

 19. listopadu 2020

Ráno se začalo ukazovat sluníčko a to mě vytáhlo na krátkou procházku do luk. Foukal studený vítr, který nám měl podle předpovědi přivát výraznější ochlazení.  

Vyplašila jsem dvě srnky.


Z pcháče roste houbička...
Na louce ještě  kvetou kopretiny.

Lužické hory jsou schované v mlze


Od severu už přicházely černé mraky. 


Nad vodárnou
Dymník


Také od západu se na obloze začaly objevovat černé mraky, 
které přivál studený vítr.



Trochu si hraji se sluníčkem







Bylo mi chladno a tak jsem pospíchala domů na horký čaj.
Přeji vám krásné podzimní dny.


27 komentářů:

  1. To jsou nádherné fotečky. Moc se mi líbí ty zajímavé mraky na těch posledních fotkách, a také ta kopretina :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško opět nádherné fotografie ty mraky úžasné vidíš i kopretinu jsi našla jako pro zámeckou paní :-) děkuji za překrásné shlédnutí jsi šikulka vždy se moc těším.💐🌺👍přeji krásný víkend a dávej na sebe pozor♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, Jaruško! Možná už máte i maličký poprašek, to ochlazení bylo včera skutečně cítit...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Sníh nemáme. Ta trocha co padala, hned na zemi tála.

      Vymazat
  4. opět moc nádherné fotečky Jaru

    OdpovědětVymazat
  5. Járo, to by jeden neřekl, že ta fotka z Jedlové udělá takovou parádu...sněhová.
    Ostatně každá tvoje fotka z okolí Rbk je povedená. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko děkuji za komentář. Ta úvodní fotka je z minulé zimy - 30. ledna 2019.

      Vymazat
  6. krásné obrázky, Jarunko, ty kopretiny jsou skvělé a přeji pohodové dny ☘🎄 🌟

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Jaruško, krásné fotečky, ty mrahy jsou úžasné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná procházka a mraky dodávají fotografiím parádní atmosféru.I to sluníčko máš moc pěkné.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuji. Pochvala od Tebe, fotografky, mě opravdu těší.

      Vymazat
  9. ahojky Jarka...Úžasne fotky ako vždy...a tá houbička je krásna***************

    OdpovědětVymazat
  10. Tvoje hrátky se sluníčkem jsou parádní ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško, nádherné fotky. 👍👍 Mraky se svou barevností jsou úžasné.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc a moc děkuji. bylo to takové náhodné. Původně se mi moc nechtělo, ale nelituji, že jsem šla. Vždy se takové záběry nepovedou.

      Vymazat
  12. Krásný večer Jaruško moc krásné fota ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotografie Jaru. Dne na zahradě u sousedů jsem viděla většího žlutého ptáka, ale než jsem zaostřila oči , tak uletěl, vydával dost hlasité zvuky a byl dost daleko. Vyfotit to vůbec nešlo , hihihihi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květu moc děkuji. Ten žlutý větší pták by mohla být žluva hajní.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.