POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

18 listopadu, 2020

Háčkování

Na přání jsem začala háčkovat ozdobičky ze zbytků přízí.



 

16 komentářů:

  1. Letos budeš mít, Járo, krásně nazdobený stromeček! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se chystám kamarádce uháčkovat několik vloček. Sama mám naháčkováno z předchozích let, takže ještě nevím, zda počet rozšířím.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, hvězdičky a vločky jsou krásné. 👍👍
    Já se k vánočním přípravám letos nějak nemohu dokopat. Chtěla jsem dnes konečně vylouskat ořechy, ale místo toho jsme vyrazili na výlet a vrátili se až po čtvrté hodině.
    Měj hezké dny 💕

    OdpovědětVymazat
  4. nádherná ruční práce Jaruško

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi šikovná, když to vidím, možná také něco umotám ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, krásné ozdoby, budou na stromečku vypadat moc hezky.
    Měj pěkné dny s háčkem v ruce.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, to jsou super ozdobičky na vánoční dekoraci ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško, ty jsi to tedy rozjela! Krásné ozdobičky!
    Tleskám a zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško ty jsou krásné....

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, Jaru, krásnééé. Já teď nemám na žádné ruční práce náladu. Připravujeme zahrádku na zimu. Pokud je čas, sáhnu po knížce. Zítra snad dorazí objednaný parafín, knoty a esenciální vonné oleje. Vrhnu se na výrobu svíček, spálím jich od podzimu do února dost.Jsem svíčková bába :-) opatruj se, Jaruško...♥

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné ozdobičky jsi Jaruško uháčkovala, buš mít krásně nazdobané vánoce ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jsou krásné líbí se mi Jaruško..necítím se dobře jelikož mám špatné výsledky včera jsem byla u doktorky tak se uvidí co bude dál.Opatruj se a měj krásné dny♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jaru,to jsou krásné ozdobičky.Také háčkuji.Loni měly úspěch a skoro všechny jsem rozdala.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško pěkná práce jsi šikulka. Kdysi mě to mamka učila něco jsem udělala ale o me nervy jsem nato neměla tak akorát takou decku do kulatá hihi A od te doby radši ne.Ale jsi šikula ať se daří a opatruj se😘

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.