POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

14 listopadu, 2020

Kapky.

 Dnes jsem ráno rosila květiny a tak jsem si také trochu hrála s foťákem. Hlavně jsem si chtěla vyzkoušet některá nastavení...










26 komentářů:

  1. úžasné Jaruško líbí se mi moc...prima večer přeji 😘❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji. Krásný večer a pohodovou neděli.

      Vymazat
    2. Myslím na Tebe ale nemám fakt na nic náladu, tak se nezlob😘MTR

      Vymazat
  2. Moc krásné, Jaruško!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie s kapičkami. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Kapičky jak perličky, Kouzlíš Jaruško. Prima neděličku ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Foťák má hodně funkcí a chtěla jsem některé vyzkoušet. Jako je například květ a i při barevném pozadí se generuje černé...Jen uz zase nevim, jak jsem to nastavila...🤭

      Vymazat
  5. Járo, to je krása - kterýkoli ten obrázek bych snesla na zdi.Prohlížet a pozorovat každý detail.Moc se ti to povedlo a dík. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. ahojky Jarka nádherné fotky ako vždy*******************

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné kapky.Teď jich je pořád dost.Taky jsem uvažovala,že něco venku nafotím.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuji. Také měj krásný nový týden.

      Vymazat
  8. Zkoušení přineslo krásné fotky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jarunko zdravím no to je nádheráááááááááá kapičky jsou super děkuji a hezký večer..

    OdpovědětVymazat
  10. Hrála sis nádherně, moc se ti fotky povedly. Když někdo umí, tak druzí čumí ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško, to jsou krásné fotky. Jako by ty květy byly ozdobeny malými drahokamy. 👍👍👍
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  12. Připomíná mi to svět po dešti a mám to skutečně ráda včetně té úžasné vůně.
    Pěkně si hraješ, pěkně.

    OdpovědětVymazat
  13. Překrásné fotky s kapičkami ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.