POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

13 listopadu, 2020

Háčkuji...

Nějak mě poslední dobou počítač netáhne, ven se moc jít nedá a tak sedím, čtu a nebo háčkuji.  Dnes jsem doháčkovala dečku...teď ji ještě musím naškrobit a vypnout...

Dnes naškrobeno a vypnuto.


 

28 komentářů:

  1. Jsem docela ostuda, háček už jsem neměla v ruce docela dlouho. Tvoje dečka je moc hezká, inspirovala jsi mne, možná začnu háčkovat zvonečky. Zdravím a pěkný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Já se teprve učím ve svých 69 letech. plést jsem uměla, ale háčkovat ne...Toto je moje první složitější dečka. Ještě to není to pravé ořechové...

      Vymazat
  2. Jaruško, jsi šikovná , dečka pěkná. U nás háčkovala stará babička já jsem ne to levá hihihi. Prima víkend 🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji. Já se háčkovat teprve učím od letošního března. Toto je první složitější...

      Vymazat
    2. Jaruško tomu nemohu ani věřit, jsi profík. super ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    3. Leni děkuji. Snažím se, ale ještě to není ono. Člověk se pořád učí.

      Vymazat
  3. Jaruško, dečka je krásná. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško moc krásnæ dečka.Takē jsem chtěla háčkovat nějaké ozdoby,ale špatně na to vidím.😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si přivezla hodně zbytků přízí od sestry. Jsou to různé druhy a na oblečení se kombinovat moc nedají,
      tak z nich budou dečky nebo jiné doplňky.

      Vymazat
  5. Járo, na to, že jsi začátečnice, máš to skvěle uháčkované. šikulka!!!
    Jste s Helenkou D. moc pilné.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Kdo by to do mně řekl, že se ve stari jeste budu ucit háčkovat. Ale baví mě to vic než pletení.

      Vymazat
  6. Jaruško, krásná dečka, moc se Ti povedla. Já jsem teď pletla vnoučkovi svetr a šálu, ještě je musím nafotit.
    Ať se Ti daří.

    OdpovědětVymazat
  7. Járo, vypadá moc hezky! Parádní práce!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. moc krásná ruční práce Jaruško, moc se ti povedla

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná dečka :-) Jde vidět že ti to jde pěkně od ruky :)

    OdpovědětVymazat
  10. nádherné! to já musím obdivovat

    OdpovědětVymazat
  11. Hm...tak to smekám , také jsem háčkovala podobné jsi moc šikovná v bílé barvě jsou nejkrásnější1*** 😘❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná dečka.Na takovéhle drobné háčkování si netroufnu,nestrefím se háčkem do očka.Mé ruce svedou pouze práci s hrubší přízí.Zkoušela jsem a nešlo to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuji. Ty zase umíš háčkovat jiné hezké věci. Ty košíčky, ponožky, prostírání, ťapky...děláš plno krásných věcí.

      Vymazat
  13. Krásné dečky, jsi šikulka ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.