POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

13 prosince, 2020

Večerním městem

 13. prosince 2020

Po delší době jsme vyrazili na večerní procházku . Vycházeli jsme, bylo ještě šero. Zastavili jsme se na Lužickém náměstí a protože ještě nebyla docela tma, ale šero, tak  šli jsme nejdříve popřát vnučce Lucince k svátku a cestou zpět domů jsme se ještě jednou zastavili na Lužickém  náměstí...

Musím se omluvit na případné neostré fotografie, 

ale občas  jsem si zamlžila objektiv funěním přes roušku...




Ještě jedno zastavení při cestě domů









Třída 9. května - pěší zóna


Budova finančního úřadu
Vstupní kaple a ambit k Loretě, vedle kostel sv. Vavřince
Jiříkovská ulice
Budova bývalé spořitelny se znakem města. Tady jsem deset let pracovala.
Kostel sv. Vavřince

Jezírko u domu v ulici 2. Polské armády

Tuto " Aerovku"  manžel vždycky obdivuje,
Mlha houstne a míchá se s kouřem.
Tyto domy dříve patřily ČSD a bydlely tu rodiny zaměstnanců drah
všech možných profesí. V tomto prvním domě manžel vyrostl.

Nahoře vpravo pod elektrickou přípojkou
 byly velké sluneční hodiny. Pozdější soukromý majitel domu je zakryl 
zateplením a zabudované tyče  určující čas, vytrhal.
My jsme skoro doma a tak vám přeji krásný předvánoční čas.

20 komentářů:

  1. Jarunko krásný adventní večer přeji a pokochala jsem se nadherné fotečky co si nafotila *************************

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško uzasne fotecky a přeji ti hezký advent 🔔🎄

    OdpovědětVymazat
  3. Jarunko moc krásná procházka městem************************

    OdpovědětVymazat
  4. Jaru,máte krásný stromeček,líbí se mi více,jak v Turnově.Překvapuje mě,jak máte město osvícené hodně veřejným osvětlením.Někde je světla jako ve dne.Turnov je hodně tmavé město,ani blesk mi ho nedokázal osvětlit.Krásné večerní fotografie
    Měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, děkuji za adventní procházku městem, které skutečně neznám. To liduprázdno nevěstí nic dobrého...
    Taky jsem včera zašli do města, lidé si užívali otevřených kaváren, náměstí bez trhů, skoro bez lidí, zámek nesvítil ani tak, jako v běžné dny... smutné.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná procházka městem, kde jsem nikdy nebyla. Podařily se Ti hezké večerní fotky !
    Pěkný den, Jaru !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško moc hezká procházka večerním městem.Přeji ti klidný předvánoční čas...🎀🎀🎀

    OdpovědětVymazat
  8. Járo, konečně jsme si na tebe a Rbk udělala čas. Fotky máš moc pěkné. Pamatuji, kdy bylo v nynější budově Fin.úřadu naproti Krymu OOVB, Spořitelna už na křižovatce není? a kde je?Strom a nasvícení náměstí máte moc pěkné, parádní. Kde jsou ty časy, že bylo podloubí i jinde po náměstí?Ráda jsem se s tebou prošla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško, to je krásná podívaná, pěkně nazdobeno, hezký adventní čas přeji ★⋰⋱★

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkně upravené město a nasvícený vánoční strom je opravdu nádherný. Škoda, že je ta letošní atmosféra taková posmutnělá.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, Jaru, děkuji za večerní procházku vašim městem. Z pěší zóny bez lidí je mi smutno. Musíme věřit a doufat... přeji pěkné a klidné dny...,dobrou... ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím Jaruško, to jsem se pokochala jelikož já nikam nechodím jen když muž mě vezme na nákup hihi..ta Aerovka se mi také líbí :-) Opatruj se a přeji krásný poslední adventní víkend🎄🔔😇

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné nazdobené město Jaruško♥ i na fotkách je to krása a ve skutečnosti to musí být úžasné ♥

    OdpovědětVymazat
  14. krásný stromeček máte ve městě a fotky jsou opravdu pěkné, Jarunko**********************

    OdpovědětVymazat
  15. moc pěkné! dýchá z toho tajemná adventní atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ráda jsem se s Tebou prošla, moc pěkné. A škoda těch slunečních hodin..
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  17. To osvětlení náměstí i celého města je kouzelné. Je to taková atmosféra Vánoc i když bez sněhu.

    OdpovědětVymazat
  18. Procházky večerními městy mám ráda. Krásně ses prošla a zdokumentovala pěknou výzdobu.

    OdpovědětVymazat
  19. Za všechny komentáře moc děkuji

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.