POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

29 ledna, 2021

Západ slunce

27. ledna 2021

Slunečné dny počátkem týdne jsem si opravdu užívala. Fotografie tedy dávám se zpožděním.

Pohled z okna sliboval zajímavý západ slunce. Vyrazila jsem tedy do luk.

Na jedné straně vychází měsíc a na druhé zapadá sluníčko.









Také Lužické hory se objevují v zajímavém světle.






Na slunečné dny teď jen vzpomínám, protože nám vydatně sněží.
Zase bude nová možnost focení...

12 komentářů:

  1. No páni tedy Járo tak to jsou úžasné fotografie se sluníčkem jsou opravdu pohádkové♥ Děkuji za podívanou zase jsi nezklamala a budu se těšit na další♥ U nás celý den chumelí a zítra si asi postavím sněhuláka ale na balkóně hihi...říkám mě fakt už hrabe :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, další parádní focení, líbí se mi ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, nádherné fotky. 👍👍 Miluju tyhle okamžiky, kdy se slunce ukládá za obzor, stejně tak, když vychází. Prostě nebeské divadlo, které jsi ta k báječně zdokumentovala.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko máš pravdu.Je to nebeské divadlo a ty proměny barev mě vždycky dostanou...Děkuji moc za komentář

      Vymazat
  4. Jaruško, to je nádhera!
    U nás nebylo moc hezky, až dnes, umrzlo a slunečno. Sice bez sněhu, ale krása!
    Měj hezký zbytek neděle, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji. U nás bylo krásně dva dny. Dnes už zase zataženo a možná i prší.

      Vymazat
  5. nádherné fotky, Jaru, děkuji za návštěvy i komentáře, měj se moc krásně

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásné, moc se mi Tvé fota líbí ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.