POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

17 února, 2021

Šoupálek dlouhoprstý a další ptáčkové

 Na nedělní procházce pod Dymníkem jsem natrefila na místo, kde se vyskytuje  šoupálek dlouhoprstý, který je poměrně málo viditelný v letní přírodě a také nepatří mezi hojné druhy. Schovaná za smrkem jsem nafotila spoustu záběrů tohoto poměrně drobného  ptáčka i  některých dalších, kteří přiletěli na pařez nazobat se slunečnice. 



























Sýkora úhelníček
Brhlík lesní





Červenka obecná




















30 komentářů:

  1. ahoj Jaru, to jsou zase úžasné fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Já ty ptáčky fotit neumím. :o) Ale Tobě se to daří a ptáčci Ti hezky pózují. :o)
    Jarko, měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši moc děkuji. Ono to chce čas, trpělivost a vědět ve který čas chodí shánět potravu. Pak se stačí někam schovat a už je cvakat...

      Vymazat
  3. Járo, moc děkuji za další lekci z ornitologie. Nádherné fotky.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Jaruško, to je úžasná podívaná super ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, opět další "porce" úžasných fotoúlovků a k tomu až encyklopedické znalosti ptactva. 👍👍 Opravdu, klobouk dolů.
    Měj krásné dny.💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji moc. Já už mám o ty naše opeřence zájem hodně let a také si o nich hodně čtu, stejně jako o motýlech a dalších skvostech přírody.

      Vymazat
  6. Šoupálka neznám,ale na stromě občas vidím ptáčky,které neznám a ani asi na krmítko nechodí.
    Pěkně si ptáčky zachytila.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuji moc. U nás na stromech už teď také není tolik ptáčků. Tyto fotografie jsem pořídila v lese pod Dymníkem. Ony například pěnkavy raději sbírají na zemi a na krmítku je vidíme opravdu výjimečně. Takových ptáčků je ale víc a na krmítko přijdou jen v nejvyšší nouzi, kdy mají opravdu velký hlad.

      Vymazat
  7. Jaruško přišla jsem ti popřát nádherný předjarní víkend, snad bude krásný

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké fotografie, mě se nikdy nepodaří takto ptáčky zachytit. Sice jich venku zahlédnu plno, ale než odložím hole, vytáhnu mobil jsou fuč. Ty si je zřejmě Jaruško s foťákem přiblížíš. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji. Na ptáčky musím vzít foťák, větší objektiv a nastavit sériové snímání. Mobilem bych tolik snímků ani nepořídila. Měj se moc krásně a opatruj se.

      Vymazat
  9. Jaruško nádherné záběry...koukám že jim také dáváš slunečnici...je radost se na ně koukat,že?
    Přeji Ti hezký víkend...❣️🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko děkuji. Já jsem tam tu slunečnici nedala. To je focené v lese a slunečnici tam nosí lidi ze sídliště, když jdou na procházku.

      Vymazat
  10. Šoupálek to mě baví :-)Díky tobě už ho znám další naprosto dokonalé záběry moc se mi líbí a jak ti pěkně pózují jako kdyby si špitali Jára se přišla zase na nás podívat. Miluješ přírodu a ona ti to Jaruško vrací opět děkuji za krásné pokoukání. Hezké dny přeji♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji. On se opravdu to těch větvích jakoby šoupe. Jako by tam byl přilepený. Proto asi ten název

      Vymazat
  11. Jaruško, na focení ptáčků máš talent. Fotky jsou vzdy6 nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji za pochvalu. Mně
      se tvoje fotky taky líbí.

      Vymazat
  12. Anonymní21/2/21 15:14

    skvělé fotky, Jaru, apřeji hezký den 🌞🌼🍀

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.