POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

13 února, 2021

Strakapoud malý

   Dnes se mi podařil zase zajímavý fotoúlovek a to: Strakapoud malý.

Je velký asi jako vrabec, ale hodně pohyblivý a jeho ťukání do kůry stromů je rychlé  a zcela odlišné od klování kůry strakapouda velkého.

Jen nafotit ho, byl docela problém, protože neustále poskakuje, poletuje a přelétává. Přesto se mi nějaké snímky nafotit podařilo a tak se s vámi přátelé, o ně podělím.












Tento druh drobného, asi jako vrabec velkého strakapouda, jsem takto zblízka viděla opravdu poprvé. Už jednou jsem se snažila jej vyfotit na kraji lesa, ale než jsem nasadila velký objektiv, zmizel mi ve větvích stromu.
Dnes se mi objevil před okny...



34 komentářů:

  1. Nádherné záběry...je vidět že máš 100% foťák a zručnost...a že jsi trpjelivá...je super že neuletěl....taky je tu máme....Jaruško moc pěknéééé...přeji klidnou neděli a dobré záběry❣️🙋

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotografie a vzácný úlovek z ptačí říše. Přiznám se, že ho vidím poprvé.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko děkuji. Já jsem ho také viděla tak zblízka poprvé.

      Vymazat
  3. Krásné nedělní ráno a ještě hezčí příroda v tvém objektivu.
    Děkuji, vždy obdivuji tvou trpělivost a rychlé oko.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásnou neděli Jaruško a fotečky krásný jako vždycky ..Krásný Valentýn ❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Jaru to jsou zase nádherné fotečky. Měj krásný lásky plný den

    OdpovědětVymazat
  6. Příjemnou neděli Jaruško přeji, fotečky opět jsou úžasné a děkuji Ti moc za ně.❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
  7. To je zase krasavec ♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Jaruško, další parádní fotečky, je radost se dívat ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní14/2/21 14:41

    nádherné záběry, Jarunko, jsi fakt šikovná, myslím, že bys už měla i na celou knihu krásných fotek z přírody 💛🤍 💕🌺

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško, opět úžasné fotoúlovky. 👍👍👍 Nikdy jsem strakapouda malého neviděla, mám u tebe na blogu premiéru.
    Měj hezké dny.🍀

    OdpovědětVymazat
  11. Jarko, podařily se Ti krásné fotky. Na té třetí odspodu vypadá jako plyšový. :o) Naživo jsem ho ještě neviděla, je krásný.
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, tak tohoto fešáka jsem v přírodě myslím nikdy neviděla. Dokud sousedi měli vysoké hrušně, ťukal tak velký datel, ale tenhle mrňousek ne.
    Járo, moc děkuji za tu podívanou. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, on je hrozně maličký, navíc hodně pohyblivý a je těžké ho zahlédnout. Měla jsem prostě štěstí, že mi přistál na stromech před okny.

      Vymazat
  13. Jarunko samou nádheru tady zase máš krásné fotečky to ty umíš nafotit děkuji moc a přeji krásný týden opatruj se ..******************

    OdpovědětVymazat
  14. Jaru,ten je krásný a zachytila jsi ho parádně.nevěděla jsem,že vůbec takový strakapoud existuje.U nás vídám asi tři strakapoudy,bohužel ďobou do zateplení baráku až létá polystyrén.Občas je objevím na stromě u baráku a tak mám také pár fotek.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuji. Já jsem ho už zahlédla na kraji lesa, ale tam se vyfotit nadal. Strakapoudi velcí nám také narušili zateplení na několika místech. Tito malí to doufám, nedělají, a navíc jsem ho tady viděla poprvé, asi proto, že byly takové silné mrazy, tak šel za teplem a sbíral po větvičkách zbytky ze semínek slunečnic, které tam popadaly sýkorkám...

      Vymazat
  15. báječné fotky! tihle neposedové se moc dobře nefotí

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Jaru, já toho ptáčka ještě taky neviděla. Je krásný a ty jsi moooc šikovná! Měj pěkný den, Jaru a děkuji za písmenka...♥

    OdpovědětVymazat
  17. Parádní fotky Jaruško♥ obdivuji, že jsi ho dokázala vyfotit♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji. Moc nepostál...ale něco z toho přece jen vyšlo.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.