POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

14 března, 2021

Jarní pozdrav

Počasí nám jaro zatím moc nepřipomíná a paní Zima se asi hned tak své vlády nevzdá  i když už tu máme meteorologické jaro od 1. března,  na to astronomické si musíme  ještě  týden  počkat. Postupně se snažím jaro vnímat  doma i venku. Fotografie jsou posbírané z několika minulých dní.
Střídavě  doma i venku...





Venku:






 Zase doma












33 komentářů:

  1. Jarunko zdravím a děkuji za krásné fotečky jsou moc hezké popřeji příjemné dny no zase se nám ochladi tak se opatruj ***************

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Obrázky mě moc potěšily.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško to je krása.Hezky jsi nafotila kytičky...🌺🌺🌺 dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško moc zdravím, super fotečky ♥********************

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotografie, kytičky vždycky potěší.

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné fotečky i parádní kytičky, děkuji moc za krásnou podívanou..💐🌺

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jaru, dočkáme se. Já jsem včera využila toho, že přijela sestra a mohla jsem na delší dobu ven(starám se o maminku). Courala jsem přes dvě hod.došla jsem až k rybníku. Všude plno sněženek, bledulky. A v zahrádkách i žluté talovíny...už se dočkáme. Krásně jsem si to užila, ale hodně foukalo. Jaru, pěkně ti to doma kvete, ty kapičky na květech...paráda. Máš moc pěkné fotky. Líbí se mi ta rozostřená pozadí! Měj se fajně a opatruj se. Dííky za písmenka na mém blogu :-)...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko moc děkuji. U nás je všechno trochu později, ale zase nám to pak déle vydrží...

      Vymazat
  8. Úžasně nafocená něžná krása!
    Děkuji, Járo a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné květinky.U nás je to každý rok nějak opozděný.Jediný,co kvete jsou sněženky.Byla jsem u sestry a krokusy ji teprve vylézají.A zahrádky u sídliště jsou ještě pusté.Snad se dočkáme.
    Jaru,Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu tady také všechno kvete později. Zatím mám jen sněženky jednoduché i plněné, talovín a jedinou bledulku před domem. Krokusy teprve ukazují lístky. Děkuji za komentář

      Vymazat
  10. U nás možná za týden se začne oteplovat. Je už přeci půlka března.
    Kvetou sněženky, bledule a petrklíče. Pomalu vystrkují lístky narcisky a tulipány. Já už chci to teplo, když nemohu být na zahradě je to takové ubijecí.
    Jinak pěkné fotografie :) Všechny květiny jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Járo, to je zvěčněná krása! Hned ta první kytička mi připomněla jednu historku:
    byli jsme na návštěvě u známých v Děčíně a paní měla v obýváku takovou stěnu, na ní spoustu květin a jednu padací, takovou liánovitou, jen listy, ale zajímavou. Obdivovala jsem ji a prý nikdy nekvetla. Dala mi kousek a já ji dala dceři, která ji zasadila a velice brzy jí vykvetla a to je přesně ta na tvém prvním obrázku! Asi, že měla jiné světlo a péči?
    Hezky sis s fotkami vyhrála.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko já mám tyto červené zvonky na okně a často je omlazuji, protože jak narostou víc, tak spodní listy usychají. Děkuji za komentář a přeji ti prima den.

      Vymazat
  12. Jaru to jsou nádherné fotky, měj pohodový celý týden ,i když počasí bude spíš připomínat zimu. Aspoň dle předpovědi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji. Jo tady zrovna prší a je tam nepříjemná zima. Chtěla jsem ještě po nákupech a obědě stihnout procházku, ale už to nejde. Měj krásný den

      Vymazat
  13. ahojky Jarka wau wau wau to sú nádherné fotky**************************

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné fotečky Jaruškp, kytičky jsou krásné a kapičky nemají chybu ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
  15. Jarko, krásné fotky kytiček, moc potěšily. U nás dnes pod mrakem a začíná pršet, takže pohled na ta barevná kvítka je fajn.
    Přeji klidné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky květin ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Kouzelný a barevný svět květin a já ti za něj, Jaruško, mnohokrát děkuji !!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.