POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

03 března, 2021

Východ slunce

2. března 2021 
Ráno jsem se vydala na procházku a stihla i východ slunce.

 
..už vychází...
Na východě Slunce na západě Měsíc

Trošku jsem si hrála...

Do ranních barev se oblékly Lužické hory
















 Krásný den.

14 komentářů:

  1. Opět moc krásné fotografie.Líbí se mi,jak je krajina ozářená sluncem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuji. V úterý ještě bylo hezky. Středa už tak pěkná nebyla a dnes nám prší.

      Vymazat
  2. Povedené fotečky Jaruško, líbí se mi ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní fotky, pokaždé jiné počasí a neomrzí mě. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Jen je to pořád ze stejných míst, protože se vlastně nikam jinam zatím nedostaneme. Jak já už se těším, až se to uvolní!!!

      Vymazat
  4. To je krása Jaruško, východ slunce...nædhera...😀😀😀😀

    OdpovědětVymazat
  5. Járo, mám moc ráda tvé fotky! Nádhera!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. To mě opravdu moc těší. Krásný víkend

      Vymazat
  6. Nádherné fotky , u nás už slunce svítí denně týden ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásné, moc se mi líbí****************

    OdpovědětVymazat
  8. No páni pěkně sis hrála Jaruško a ne jen trošku jak zde píšeš :-) Super a já jen mohu hodně pochválit za tu úžasnou podívanou, děkuji moc♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.