POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

17 března, 2021

Vzpomínání

 Tentokrát budu jen vzpomínat na navštívená místa, protože smazáním původního blogu, který jsem si předem nezálohovala jsem o články přišla. O fotografie naštěstí ne a tak několik vzpomínkových na výlety z dob minulých kdy tu ještě nebyl covid19, tu teď přidávám.

Velkou Pravčickou bránu zná a navštívil téměř každý. 
Tady je Malá Pravčická brána.
Červená Lhota
Zřícenina hradu Lipý ( Česká Lípa)
Zámek Telč
Telč
 Telč - Štěpnický rybník 
Telč - Ulický rybník a v pozadí bývalé jezuitské koleje a věže kostela Jména Ježíš
Telč - Štěpnický rybník
Zámek Veltrusy
Nymburk
Telč - náměstí Zachariáše z Hradce
Hluboká
Budyně nad Ohří
 Zámek Libochovice
Hazmburk
Lemberk
Kutná Hora
Sokolí vrch ( Dobrná)
Hruboskalsko
Poděbrady - hrad
Valečov
Michalovická Putna
Michalovická Putna
Pohled na Milešovku ze zříceniny hradu Oparno
Valečovské skalní byty (Český ráj)
Drábské světničky
Nymburk
Roštejn
Ďáblův most Kromlau ( Německo)
Sychrov
Janov - rybník ( České Švýcarsko )
 Řeka Ohře mezi Terezínem a Litoměřicemi. V pozadí hora Říp.
Valdštejn
Třeštice,  cestou na hrad Roštejn ( Vysočina ) 10 km od Telče.
Z cesty od hradu Roštejn, silnice  mezi obcemi Doupě a Vanůvek.
Zámek Šluknov.
Myslím, že pro dnešek je toho až dost, ale bylo mi líto některá vzpomínková místa vynechat. To není zdaleka vše, co jsme navštívili během posledních osmi let,
kdy jsme po zlepšení mého zdravotního stavu začali cestovat.
*****
Přeji příjemné a klidné dny hlavně ve zdraví.

42 komentářů:

  1. Jaru,nádherná místa.Někde jsem byla,někde ne.Všechno už nedohoním.Hlavně,aby nás už trochu uvolnili,abychom mohli cestovat někam dál.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu děkuji moc. Také jsme toho mnoho neviděli a už to nestihneme. Sil ubývá a let přibývá. Měj se hezky a opatruj se.

      Vymazat
  2. Krásné fotografie. Obdivuji, co všechno jste procestovali. Některá místa znám, ale většinu ne.
    Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko moc děkuji. To je jen náhled. Postupně budu články obnovovat, ale nevím kdy se k tomu dostanu.

      Vymazat
  3. Jaruško to jsou opravdu krásné fotečky i místa, která bych ráda navštívila,ale myslím si že asi těžko díky Covidu, který tu bude asi na dlouho :-( Už aby bylo hezky, alespoň budu moci posedět na zahrádce fakt mě to štve.Tak ještě jednou moc děkuji opět mi je veseleji opatrujte se doma a hlavně ve zdraví! MTR♥.(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji. My už také spíš vzpomínáme, protože doba je zlá a nikam se jít nedá. Měj se hezky a hlavně zdravíčko

      Vymazat
  4. Ahoj Jaru, dííky za krásný výlet.Prošli jste toho hodně, fotky máš moc pěkné...♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, navštívili jste toho hodně, něco znám, ale mnohá místa jsem ještě neviděla. Já píšu však víš, také články znova. Naštěstí mám stále funkční zálohu, kterou jsme si dělali podle návodu jednoho bloggera v doporučeném prográmku. V té záloze se promítají i reklamy, jak to v té době na blog.cz bylo. Takže texty mohu kopírovat, fotky dávám nové trošku větší. Mám tu stránku normálně v oblíbených. Takže se.mi nové články píšu dobře. Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, já je časem také napíšu znovu, ale sama jsem si ten problém způsobila vlastní nepozorností. To je na delší psaní...

      Vymazat
    2. Já vím, Jaruško, co se ti stalo a je mi to líto. Kéž bychom nezůstávali jen u vzpomínek a mohli vyrážet do přírody a na výlety i někam dál.

      Vymazat
    3. Jo Maruško já už také p toužím po cestách někam dál, než jen kolem města, kde už poznám každý drn...

      Vymazat
  6. Jaruško, to je taková nádhera! Kochám se, vzpomínám a toužím někam vyjet...
    Měj příjemný den, i když musíme být doma. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško děkuji za krásné vzpomínání.Také jsem nėkterá místa navštívila.Už je to ale dávno... hezký den.😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško nemůžeme se dostat do všech těch krásných míst a zvláště v této náročné a omezující době. Tak že můžeme jen vzpomínat. Děkuji za komentář

      Vymazat
  8. ahojky Jarka... wau wau nádherné fotky si spravila**** a Roštejn tak to je úžasná ale úžasná fotografia..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko moc děkuji. Asi jsi myslela spíše tu pod ním Ďáblův most ...

      Vymazat
  9. Járo, to je překrásný přehled, vítám to ! Až na Kromlau a Třeštice - kde jsem dosud nebyla, jsem všechna ta místa poznala, Kromlau znám jen z katalogů.
    Nikdy není škoda to zveřejnit, třeba to dodá inspiraci dalším.Tak jen houšť a větší kapky.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. My jsme se do Třeštic dostali náhodou. Jeli jsme autobusem na okraj a odtud šli na hrad Roštejn. Zpět už jsme žádný autobus nenašli, tak jsme šli do Telče pěšky. Túra 19 km a to šla moje sestra s námi a to už jí bylo 78 let! Klobouk dolů před jejím výkonem.

      Vymazat
  10. Ahojík Jaruš, parádní fotečky, dobře, že je máš uložené, nádherné pokoukání*******************************Děkuji za komentáře ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško děkuji. Postupně vyberu další místa, ale musím si některé fotky naskenovat, protože jsem je měla na blog.cz a jeho zrušením jsem o ně přišla.

      Vymazat
  11. Parádní výlet nejen po hradech a zámcích. Díky za něj, když teď musíme sedět doma na zadku. Měj se krásně ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi já děkuji. Snad se dočkáme i zlepšení. Musíme doufat. jen nám ty roky rychle ubíhají a kdo ví, jak dlouho nám vydrží kondička na túry.

      Vymazat
  12. Jaruško, nádherné fotky 👍👍 Většinu těch míst znám, jen Třeštice a Ďáblův most jsem ještě neviděla. Už se těším, až zase budeme moci cestovat.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďáblův most je v Sasku a je to tam nejkrásnější když kvetou rododendrony. Je jich tam veliké množství i v lese. Je to fakt nádhera.

      Vymazat
  13. Jaruško, skvělé fotečky jsi tu zanechala, hezká ta naše zemička je ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji. No to je a my občas jukneme i do sousedního Saska

      Vymazat
  14. Fotky jedna báseň ! Je u nás krásně a když se to umí nafotit .......
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Jaruš,moc hezké fotky a ještě krásnější vzpomínky na výlety.Také momentálně žiju jen ze vzpomínek,snad bude někdey líp...

    OdpovědětVymazat
  16. Jaru to jsou opět nádherné fotografie. přeji ti krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  17. Jaruško super fotečky a zamky uzasne.Hluboka je top ten zamek mam rada ..

    OdpovědětVymazat
  18. To jsou nádherné fotky a krásná místa. Něco bylo i našimi výlety, tak jsem si ráda připomněla :) Díky!

    OdpovědětVymazat
  19. To jsou moc hezké fotky, nejvíce mě zaujal ten Ďáblův most. Pěkné vzpomínky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss moc děkuji. ten most je fakt nádherný. Jen my jsme tam byli zrovna v době kdy byly slavnosti rododendronů a navíc dost sucho, tak že málo vody. Jinak prý je to daleko krásnější. ráda bych se tam ještě podívala, ale to musím s někým ze synů autem.

      Vymazat
  20. Krásná vzpomínka, některá místa jsem také navštívila .jezdím s kamarádky 1x do roka na nějaký výlet, kde navštivujeme různé památky . Bohužel od loňska to nejde ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.