POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

31 května, 2021

Co se děje v trávě

Nedělní odpoledne  a konečně bez deště. Vyrazila jsem tedy na podvečerní procházku. nafotila jsem záběry z krajiny, kde tráva po deštích roste jako divoká, ale také jsem pozorovala dění v ní. 




















































 

14 komentářů:

  1. Tolik života a barev, tvarů, Járo, umíš se opravdu pečlivě dívat. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Další nádhera moc se mi to líbí Jaruško vždy mne potěšíš obrazkama děkuji ..

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasně živo tam je!
    Járo, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jsi Jaruško fotila...😄😄😄

    OdpovědětVymazat
  5. No páni tedy Jaruško moc tleskám a klaním se jak jsi velmi trpělivá 👍 👍 👍 úžasné záběry děkuji za milé pokoukání jsi nesmírně šikovná a děláš mi samou radost to se jen tak nevidí🌹 🌺

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásně záběry, obdivuji trpělivost šikulko**********************

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Jaruško🌼opět paráda👍👍👍spousta krásných fotek👍👍👍👍👍👍přeji vše dobré🍀
    a moc děkuji za kladné komentáře, které vždy potěší💖

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško, úžasné fotky.

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško, opět pěkná podívaná ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Překrásné fotky Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško krásné fotečky

    OdpovědětVymazat
  12. Jaru, nádherné fotečky. Děkuji za krásnou podívanou a přeji Ti pěkné dny...♥

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné záběry - výborné makro! ☺

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško opět krásné fotečky...přeji Ti od srdce příjemný nový týden...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.