POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

08 května, 2021

Když pršelo...

 Poslední deštivé dny mě uzavřely doma a tak jsem dokončila další dečku.

K háčkování jsem zasedla poprvé loni v březnu při počátku opatření proti koronaviru. Pomalu se učím a snažím se zdokonalit. Zatím háčkuji jen dečky. Některé první pokusy jsem už rozpárala a háčkovala  jiné a propracovanější vzory.
Nemám všechny nafocené a některé ty vydařenější už jsem rozdala  v rodině.

21 komentářů:

  1. Pilná, šikovná, se vkusem. Zdravím, Járo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhernáháčkovaná dečka Jaruško... jsi šikulka ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje dečky se mi moc líbí :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, velmi pěkná práce. 👍

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, musím říct - jsi talent. Tohle bych po roce háčkovaní tak precizně určitě nedala!
    Měj krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, jsi šukula, moc krásná dečka. U nás hodně háčkovala babička i maminka ⚛ ღ ♥ já tedy ne hihihi ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Nedávno jsem hodně podobnou viděla na Pinterestu a říkala jsem si jak je pěkná....máš to velmi luxusně vypnuté i uháčkované!

    OdpovědětVymazat
  8. Wau, tak ta je nádherná. Na to, že jsi začátečník, tak výtvory máš dokonalé.
    Jarko, přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Moooc krásná dečka, jsi šikovná***************

    OdpovědětVymazat
  10. Ta je krásná Jaruško...

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško je krásná jsi moc a moc šikovná i trpělivá♥

    OdpovědětVymazat
  12. Důkaz, že nikdy není pozdě se učit novým věcem😊
    To nevypadá na práci začátečníci👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško, to je krásná dečka. Už jsem dlouho žádnou neuháčkovala. Prosím Tě, kdy bych našla návod?

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško zdravím...je nádherná...já již neháčkuji...tak někdy pletu ponožky na doma...

    OdpovědětVymazat
  15. Jaruško zdravím no to je krásna práce dečka je super*******************

    OdpovědětVymazat
  16. To se ani člověku nechce věřit, že jsi háček vzala do ruky vlastně před nedávnem.
    Moc krásná dečka!!!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  17. Děvčata všem vám moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  18. Jaruško, ta dečka je nádherná. Moc se ti povedla.👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  19. denikkocovnemanzelky.blogspot.com30/8/22 17:27

    To je veliká nádhera! Jste nesmírně šikovná a precizní. Jeanette

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.