POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

05 července, 2021

Brniště - část 1.- Skalní reliéfy

 4. července 2021

Výlet č. 9

Na další výlet nás vzal syn Pavel autem, protože do Brniště se sice dostaneme snadno vlakem, ale k Pustým kostelům u Lindavy už je to pěšky dost daleko. Obě místa jsme tedy, díky cestování autem,  navštívili v jeden den. Nejdříve jsme navštívili skalní reliéfy u obce Brniště a prošli si část Hastrmanské stezky.

Protože je tam toho opravdu hodně, tak jsem článek rozdělila do několika částí.

Kostel sv. Mikuláše v Brništi
Konec a začátek stezky. Cesta do lesa tu však žádná není...možná, že někdy byla,
ale je zarostlá.

U cesty je veliké mraveniště.
Vstupujeme do skal a po chvíli jsou tu první reliéfy .







Škoda, že některé výtvory nelze nafotit vcelku.

Tady jsem přemýšlela, co to vlastně je. Dospěla jsem k názoru, že je to mnich.

Ulity a ryby ve skále jsem si všimla hned, ale žraloka a ryby nad nimi jsem rozpoznala až doma na fotografii. 

Pavouk a jeho síť

Babočka admirál



Další výtvor je dělený hranou skály.

Naštěstí jej šlo spojit z protější skály.

11 komentářů:

  1. Jaruško ,jako vždy krása-krása-krása👍👍👍👍👍a přeji vše dobré🍀opatruj se 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Je to moc zajímavé a hezké místo. Přiznám se, že jen jsem přečetla nadpis, vyhledala jsem si, kde vlastně Brniště je. Zjistila jsem, že jedna část obce se jmenuje Hlemýždí, což se mi líbí ☺. Díky Tvým fotografiím jsem tu cestu lesem poznala a ty skály jsou parádně vyzdobeny. Zmínila jsi Lindavu a tady mě zaujaly dvě věci - hrabě Kinský tam nechal vybudovat dvě továrny na zrcadla, tzv. zrcadlárny a pak tam byla "bramborová válka", když obec napadli Prusové. Ta Hastrmanská stezka je určitě lepší. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Járo, moc děkuji za tu procházku. Krásné místo!
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Járo,díky za pěkné provedení po těchto lesích. Brniště jsme zatím nikdy nenavštívili i když jsme jeli okolo tolikrát a ty jeskyně, ač jsem o nich slyšela,mi zatím unikají ...díky tobě jsem tam cobydup.Ani ve sklárně jsem tam dosud nebyla,nu, třeba jednou? Užili jste si se synem pěkný výlet. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško moc hezké zajímavé fotečky a krásné místo to teda je a ty obrazce to je nádhera děkuji popřeji krásný nový týden ,,

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, udělali jste si hezký výlet. Vzala jsi nás na zajímavé místo, skalní reliéfy se mi moc líbí. Musím si také najít nějaké informace.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, to je úžasná podívaná. Toto jsem ještě nikdy naživo neviděla. Super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj Jaru, máš tu opět nádherné fotečky
    Méj báječný nový týden

    OdpovědětVymazat
  9. To je tedy zajímavé místo. Měli jste fakt moc pěkný výlet. A Ty jsi to krásně nafotila.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné místo i fotky ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.