POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

20 července, 2021

Co se děje v louce - brouci a kobylky

 Do dalšího příspěvku jsem přidala fotografie brouků a kobylek.

Toto je nějaký druh střevlíka. Nevím to přesně. Asi hrbáč osenní. Je to jen tip.
Pestřenka psaná
Kobylka zelená


Saranče

Pestřenka psaná

Mravenci likvidují mšice.


Tesařík
Slunečko sedmitečné také likviduje mšice.


Vřetenuška čičorková. i když to tak nevypadá řadí se mezi motýly.

Okáč luční a číhající pavouk
Nosatec
Pernatuška trnková. jedná a druh drobného motýla






27 komentářů:

  1. Další krásné a detailní fotografie z říše hmyzu. Nejvíc sympatický je mi koník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko děkuji. Ten zelený je pořádně veliký, toho jsem se jako dítě docela bála, když jsme je chytali do rukou a závodili, komu dál odskočí...teď se vracím v lukách do dětství i když už koníky ani jiné brouky už do rukou nechytám, ale lovim objektivem fotoaparátu a i názvy mnoha stále znám a učila jsem je znát i děti.

      Vymazat
  2. Zajímavý svět hmyzu. Járo, máš můj obdiv. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, parádní fotografie z říše kobylek,brouků a motýlů 👍

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná říše hmyzu, jen do ruky bych si vzala motýlka a berušku před ostatním prchám haha..šikulka jsi Jaruško.🌹 🌺 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, já jsem zvyklá na brouky a motýly od dětství. Akorát se štítím pavouků, ale jinak mi hmyzáci nevadí, pokud nekoušou... děkuji Ti a měj se hezky

      Vymazat
  5. Jaruško, máš můj obdiv nejen za skvělé fotky, ale i znalosti.
    Tleskám a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ono je to tak, že slunéčka mšice opravdu likvidují, mravenci si je naopak pěstují, protože je "dojí". Sosají jejich sladký výměšek. Dokonce mají v mraveništích celé kolonie mšic. A jak můžou, pěstujou si je i na rostlinách.... Pernatuška je nádherné stvoření, jedna blogerka jí říkala Elf. Já doma jednou načapala Pernatušku šípkovou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já toto také vím. Jsem byla dítě přírody a vyrostla jsem, jak píši už nahoře - v lukách a polích při letních pracích, tak že to pro mně není novinka, ale pro mnohé čtenáře určitě ano. Vendy děkuji za komentář a měj krásný den.

      Vymazat
  7. Ahojik Jaruško opět krásné fotečky-já teď byla na Pustevnach na výletíku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Hlavně že sis výletík užila.

      Vymazat
  8. moc krásné fotečky Jaru
    přeji ti krásny týden

    OdpovědětVymazat
  9. Je neuvěřitelné,co je všechno v trávě.Také mám ještě dost podobných fotek,ale přes léto jsem si měla dát od blogu prázdniny,vůbec nestihám.Já tedy tu broučky neznám,ale u mě je to hlavně o fotkách,protože k tomu hledat ještě názvy,to mi stačí u výletů.
    Jaru,měj hezký večer a pěkné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuji. Já to moc neřeším. Když mám čas, tak na blogy zajdu. Mám fotky z výletů, ale pokud je venku hezky, jdu radši ven a na blog kouknu jen z mobilu a fotky stáhnu do PC a přidám až později. Já se tím nenervuji. Na co také že? Názvy ptáků, některých rostlin, brouků a motýlů také nijak nehledám, znám to už od dětství, tak s tím nemám problém a pokud někam jedeme a je to památka s historií, tak dám odkaz, ať si to každý kdo má zájem něco si o tom přečíst, najde. Je zbytečné vypisovat něco z jiných stránek, když se pak zjistí, že to stejně nikdo nečte...Měj se moc pěkně a opatruj se.

      Vymazat
  10. Tyhle fotky mě baví, protože se i poučím, zrovna dnes jsme byli v přírodě a zkoušela jsem fotit pár motýlů, ten nejkrásnější mi sedl na tričko a stejně ho nemám, nakonec uletěl. Proto máš můj obdiv, kolik těch broučků máš nafocených.
    Ať se Ti daří a děkuji. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Na focení motýlů je nejlepší ráno, kdy jsou ještě "ospalí" To se fotím opravdu nejlépe. Přes den kdy jsou aktivní, tak už se musí za nimi i běhat, to je pak otázka okamžiku...Měj se moc hezky.

      Vymazat
  11. Ono se to nezdá, ale když se člověk do trávy zadívá, najednou objeví hmyzí svět.
    Pěkně jsi nám ho nafotila.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Mám tuto tajemnou přírodu hmyzu moc ráda už od dětství. Prostřední syn to po mně zdědil.

      Vymazat
  12. Hmyzí ráj, stejně je ta příroda dokonalá. Jak se někteří dokáží maskovat ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. krásné odpoledne přeji Jaru

    OdpovědětVymazat
  14. Dálší nádherné fotky Jaruško , ten hmyz na fotkách , hlavně ta vážka jsou úžasné ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.