POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

04 srpna, 2021

Výstava panenek.

 3. července 2021

Zase jednou došlo na "nákupní cestu" do Děčína. Samozřejmě nechyběl foťák a tak jsem pořídila fotografie míst, která už jistě z některých mých článků znáte. Ty dám do dalšího příspěvku, protože panenky měly tentokrát přednost.

V bývalém Pivovaru, kde je velké obchodní centrum, jsem si chtěla koupit sandály  na dovolenou, ale nepochodila jsem. V mé oblíbené prodejně moji značku, která mi vždycky sedí neměli, a v další prodejně mi neochotný prodavač nechtěl nechat vyzkoušet obě boty najednou. Asi se bál, že mu bez pár dnů sedmdesátiletá babka v nových botách uteče a jedny Salomonky ještě také ještě skoro nové (měla jsem je podruhé na nohou), mu tam nechá?!! Odcházela jsem rozladěná...

Náladu mi zlepšila v pivovarské galerii výstava porcelánových panenek, které jsem nafotila a doufám, že teď udělám radost Růžence Šimkové z Jihlavy.



















Fotografie z procházky Děčínem vám nabídnu v dalším příspěvku.

10 komentářů:

  1. Tak to je pohádková nádhera...Radost pohledět na tu krásu,díky za to.Přeji krásné letní dny a hodně letních zážitků....

    OdpovědětVymazat
  2. Týýýý jó pohádkové království, moc pěkné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, udělala jsi mi velikánskou radost. Tolik krásných panenek a jsou vystavené v zajímavém prostředí. Několik porcelánových panenek také mám, většinu jsem dostala.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsou opravdu krásné panenky. V posledních letech panenky, ale i kočárky a vůbec hračky opravdu letí. Viděla jsem to na na mnoha místech, i na zámcích mimo okruh, většina lidí si připomene dětská léta, i když mnohé z vystavených, jak koukám, je luxus. Ráda jsem se podívala a děkuji.
    Škoda, že jsi prodavači obuvi neudělala menší přednášku, asi by si to zasloužil. Tak snad jinde nakoupíš. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Jarko, vy jste se s Růžou určitě domluvily. Další výstava panenek, díky za fotky 😀

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Jaruško, to jsou teda úúúúúúúúúúúžasné panenky👍👍👍👍👍👍Ani jsem Jaruško nevěděla ,že tu máš knihu návštěv😒Děkuji Ti za hezké komentáře a za vše s čím jsi mně pomohla🌼🌷🌺
    přeji vše dobré i celé tvojí rodině🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Teď jdu od panenek od Růženky.Tyhle jsou hodně naparáděné,mají krásné šatičky.
    Jaru,měj hezké dny


    OdpovědětVymazat
  8. Járo, výstava je moc krásná a hodně se mi líbí i samotný výstavní prostor.
    A ty boty - taky si vždycky zkouším obě, jen koukám, že ti to nebylo umožněno!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné panenky Jaruško , také mám jednu doma♥

    OdpovědětVymazat
  10. Jééééééé to je nádherná výstava panenek líbí se mi moc, tam by se mi líbilo Járo. Děkuji za příjemné pokoukání potěšila jsi mne moc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.