POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

12 prosince, 2021

Večerní Rumburk

Tentokrát jsem rozhodla přidat pár fotografií z páteční večerní procházky naším městem. Fotila jsem z ruky a navíc byla docela "vlezlá" zima a tak jsou některé fotky horší kvality.

Park U Kamzíka ( dříve proti Lesní správě)
Jiříkovská ulice
Třída 9. května. Secesní budova vlevo ( bývalý Krym či Venuše, nyní Kafé Henke), se opravuje. Zrovna tam vyměnili další okna.
Pražská ulice
Lužické náměstí

Lužické náměstí.

U stromu jsou ještě ozdobené malé stromečky od dětí
 ze zdejších mateřských škol.



Třída 9. května - pěší zóna


Finanční úřad.
Bývalá spořitelna
Kaple a ambit Lorety
Kostel sv. Vavřince


Tř. 9. Května od kostela k nádraží ČD
Park Rumburské vzpoury



..a u nás v parku...
Přeji vám krásný vstup do dalšího předvánočního týdne.

55 komentářů:

  1. Děkuji, Jaruško, za možnost podívat se do města, natolik vzdáleného, že tam se asi nepodívám. Po pravdě, Rumburk znám jen v souvislosti s Rumburskou vzpourou. Máte krásný vánoční strom. Zaujal mě Mariánský sloup (?) i Loreta, musím si o Rumburku něco přečíst.
    Přeji úspěšný start do nového předvánočního týdne. A kupu zdraví k tomu. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Járo, super fotky, jako bych šla Rumburkem s tebou. To jsem ráda, že opravují Krym, byla to poslední dobou ostuda města, ne? A taky je tam dům, ve kterém jsme několik let bydlela, naproti parku R.V.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško,děkuji za procházku.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky! Setmělé, opuštěné město má pro mě velký půvab. Takový klid, zadumanost...
    Járo, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, krásné fotky. Večerní nasvícené město má úplně jinou atmosféru. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, hezká procházka večerním městem. Ráda jsem se podívala do Rumburku, který neznám a kam se asi nepodívám.
    Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ráda jsem se podívala do města, kde jsem nikdy nebyla. Bezva večerní procházka byť jen prostřednictvím fotek, které jsou ale moc pěkné.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Vánočně kouzelný❄️.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky Jaruško♥ v tutu dobu je radost se městem procházet ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji Jaruško to teda byla krásná procházka moc hezké fotečky a ani človíčka tam nebylo máte to tam moc hezké to já bych musela do města a to se mi nechce u nás nic takové není jenom osvětlení u cesty přeji hezké dny opatruj se..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuš moc děkuji. ono mrholilo, tak že lidi se raději schovali doma.

      Vymazat
  11. Jarko, moc příjemná procházka a parádní večerní fotky. Na večerní toulání naším krajským městem se chystám už léta, ale zatím marně. Ovšem adventně se mi to letos podařilo a až na ty zavřené stánky to bylo moc fajn.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  12. Kouzelné fotky Jaruško,stromeček krásný i malé stromečky od děti.🎄🎄🎄

    OdpovědětVymazat
  13. Jaru,moc pěkné fotky,počasí jsi měla jako já.To neustálý vlhko je nepříjemný a focení není ono.Máte město krásně osvětlené,tak bych se večer jít snad nebála.U nás je šero a některé uličky úplně tmavé.Nebývalo to.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherná procházka, bezva fotečky, zdravím Jaruško ***************

    OdpovědětVymazat
  15. Parádní procházku jsi měla, nikde ani živáčka ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Jaruško, můj komentář bude stejný jako u Hanky. Rumburk znám také jenom z historie, ale nikdy jsem tam nebyla. Myslím, že stojí za návštěvu. V tom je dobrý blog. Kdysi na blogu byla také Jaruška, ale z Tábora a ta nám to město nádherně přibližovala. Škoda, že už nebloguje. Díky za příjemnou procházku s vánoční atmosférou.

    OdpovědětVymazat
  17. krásné fotky Jaru
    pohodové odpoledne ti přeji sluníčko

    OdpovědětVymazat
  18. Máte u vás krásnou zimu, a ten stromeček se mi moc líbí :) Pěkné noční fotečky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss, už to roztálo a je všechno šedé a hnědé. Děkuji a měj se pěkně.

      Vymazat
  19. Nádherné fotečky líbí se mi moc...večerní fotky miluji♥ Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Jaruško😘opět jsem se pokochala,spoustou krásných fotografií👍👍👍👍👍👍👍👍přeji Ti vše dobré i celé tvojí rodině🍀opatruj se 🍀Děkuji moc za hezké komentáře a za vše co jsi pro mně udělala🌷Moc si vážím takových lidí ,jako jsi Ty ,kteří pomůžou ,když můžou👍😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji a přeji ti krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  21. Ahoj Jaru,
    mám ráda večerní fotky, máš je moc pěkné. Děkuji ti za komentíky a přeji krásnou adventní neděli. Opatruj se...♥










    OdpovědětVymazat
  22. přeji ti pohodový vánoční týden Jaru

    OdpovědětVymazat
  23. Jaruško pokochala jsem se nádhernými obrázky, moc děkuji za komentáře a přeji pohodové Vánoce prožité ve zdraví, štěstí a lásce ♥

    OdpovědětVymazat
  24. krásný den ti přeji sluníčko

    OdpovědětVymazat
  25. Jaruško krásné vánoce Tobě i celé Tvé rodině přeji.Hlavně zdraví.🎄🎄🎄

    OdpovědětVymazat
  26. Jaruško děkuji za přáničko.A přeji ti krásné vánoce tobě i tve rodince .Hlavně zdravíčko to je dneska v teto době velka potřeba vím o čem tet mluvím.A bohateho ježíska v lásce 🎄

    OdpovědětVymazat
  27. Jaruško srdečně Tě zdravím a přeji Ti i Tvé rodině klidné a příjemné Vánoční svátky...krásné fotečky máš zde!

    OdpovědětVymazat
  28. Tam je tedy vylidněno, všichni sedí doma v teple a jen ty fotografuješ :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda se toulám venku,když je město bez lidí. Děkuji a měj se moc pěkně.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.